میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

پوست مصنوعی بدن ساده

پوست مصنوعی بدن ساده

پوست مصنوعی بدن ساده

پوست مصنوعی بدن ساده بدون طرح از باکیفیت ترین انواع پوست های مصنوعی بزرگ می باشد. پوست مصنوعی در دو سایز ضخیم و نازک به فروش میرسد. پوست مصنوعی برای تمرین تاتو بدن بدون هیچ طرحی میباشد بنابراین هنرجو میتواند با کار روی این محصول با قلم بلید یا دستگاه میتواند تجربه ی یک تاتو واقعی را کسب کند. شما می توانید از پشت و روی پوست مصنوعی ساده استفاده کنید، زیرا این قسمت های دو طرفه و ضخیم هستند. تاتو کردن هر دو طرف یک تمرین طبیعی است. هنرجو به راحتی میتواند انواع متد فیبروز و تاتو را روی این پوست تمرینی تاتو انجام دهد حتی در زمینه ی لاینینگ و شیدینگ نیز قابل استفاده میباشد.

پوست مصنوعی برای تاتو چیست و چه کاربردی دارد

هر تاتو آرتیست موفقی سبک خاص خود، ترجیحات تجهیزات خود و فرآیند هنری خود را برای اجرای کار خود دارد، تاتو آرتیست ها باید سبک و فرآیند خاص خود را از طریق ساعت های بی شمار تمرین توسعه دهند. مانند هر هنر دیگر، تاتو نیاز به تمرین متمرکز و اختصاصی برای دستیابی به تسلط بر تکنیک های آن دارد. اما مگر اینکه بخواهید خود را با جوهر بپوشانید یا تعداد بی‌پایانی از داوطلبان مشتاق داشته باشید، انجام تاتو به همان اندازه که می‌خواهید دشوار است. اینجاست که پوست تمرین تاتو وارد می شود.

از نظر فنی می تواند از مواد مختلفی ساخته شود، اما انتخاب محبوب سیلیکون است. برای بسیاری از هنرمندان، این روش جایگزین تکنیک قدیمی‌تر تمرین مهارت‌هایشان در مواردی مانند پوست خوک شده است.

بهترین پوست مصنوعی برای تاتو

بهترین پوست مصنوعی تاتو از نزدیک بافت، احساس و واکنش پوست واقعی انسان را تقلید می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌های خود را سریع‌تر و دقیق‌تر از همیشه تقویت کنید.

پوست مصنوعی تاتو از چه چیزی ساخته شده است؟

معمولاً از سیلیکون و قالب‌های خاص ساخته می‌شود، و با رنگ هایی شباهت زیادی از نظر بافت و نرمی با پوست انسان دارد.

قیمت پوست مصنوعی بدن ساده

هر کس بخواهد تاتو را شروع کند باید روی پوست مصنوعی به مدت زیادی تمرین کند، جهت اطلاع از قیمت و خرید پوست مصنوعی بدن ساده با متخصصان ما در میکرو تهران تماس بگیرید.

آیا جوهر تاتو روی پوست مصنوعی و طبیعی یک شکل کاشت می شود؟

عمل تاتو روی پوست مصنوعی و طبیعی انسان کاملا شبیه می باشد و یک جور کاشت رنگ دارد.

پوست مصنوعی برای تاتو از کجا بخرم؟

شما می توانید در هر کجای ایران پوست مصنوعی را از فروشگاه اینترنتی میکروتهران خریداری کنید.

ضخامت پوست مصنوعی برای تاتو چقدر است؟

معمولا ضخامت پوست مصنوعی تمرینی تاتو 3 میلی متر می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها