میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو | سوزن تاتو | رنگ تاتو وردفیمس

تاتو ابرو روشی برای آرایش دائمی ابروها است که می تواند به آنها شکل، پرپشتی و رنگ ببخشد. روش های مختلفی برای تاتو ابرو وجود دارد، امروزه روش های مختلفی برای تاتو ابرو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. مانند میگروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز، هاشور ابرو، سایه ابرو و… . انتخاب بهترین روش تاتو ابرو به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، رنگ مد نظر، فرم ابرو و انتظارات شما بستگی دارد. قبل از انتخاب روش تاتو ابرو، حتماً با یک متخصص مشورت کنید تا بهترین روش را به شما پیشنهاد کند. اما قبل از هر چیز بهتر است رنگ های تاتو را بشناسید و درباره ی آن ها اطلاعات کسب کنید تا از نتیجه ی کار خود راضی باشید. یکی از رنگ های مورد استفاده در تاتو رنگ وردفیمس است که مشخصات در جدول زیر به طور خلاصه آورده شده است.

فروش اینترنتی رنگ تاتو ورد فیمس 

رنگ تاتو ورد فیمس یکی از رنگ های محبوب در بین تاتو کاران می باشد از این رو شما می توانید انواع رنگ تاتو برند world famous برای لب , ابرو و دستگاه میکروپیگمنتیشن و اورجینال وردفیمس را از فروشگاه آنلاین میکرو تهران microtehran.com خریداری نمایید. 

ویژگی مشخصات
کشور سازنده ایالات متحده آمریکا
نوع رنگ پایه آب
حجم 15 میلی لیتر، 30 میلی لیتر، 300 میلی لیتر
طیف رنگ قهوه ای، مشکی، قرمز، صورتی، نارنجی، زرد و ...
کاربرد ابرو، خط چشم، لب، بدن
ماندگاری 1 تا 2 سال
قابلیت ترکیب دارد
قابلیت پاک کردن دارد، با لیزر

معرفی انواع رنگ تاتو وردفیمس و کاربرد آن

  • رنگ تاتو وردفیمس مناسب ابرو 
  • رنگ تاتو world famous  مناسب لب 
  • رنگ تاتو وردفیمس میکروبلیدینگ

رنگ تاتو وردفیمس محصول کمپانی آمریکایی برپایه آب همراه با کاتالوگ بسیار مناسب استفاده انواع تکنیک‌های تاتو همچون فیبروز , میکروبلیدینگ , میکروپیگمنتیشن می‌باشد. این رنگ‌ها به دلیل مبتنی بودن بر پایه آب تاتوهایی با جلوه آبرنگی و طبیعی بر روی پوست ایجاد می‌کنند. از جمله بهترین رنگ‌ها برای تاتو لب و صورت هستند چرا که از کمترین تغییر تناژ و ریزش رنگ برخورداراند.

برند رنگ تاتو وردفیمس از برترین شرکت ها در زمینه ی تولید رنگ تاتو در دنیا میباشد که طرفداران زیادی نیز دارد. مرکب به کار برده شده در این محصول بر پایه و اساس آب میباشد که نیازی به ترکیب با سایر محلول ها ندارد. همچنین این محصول بر روی پوست ظاهری طبیعی و آبرنگی دارد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. چنان که هر کس حتی برای یک بار از آن استفاده کند متوجه کیفیت ترکیب مواد تشکیل دهنده آن میشود.

انواع تناژهای مختلف رنگ تاتو این برند طرفداران بسیاری بین مشتریان و به خصوص تتو آرتیست ها دارد. نتیجه نهایی تاتو به وسیله این برند از رنگ تتو بسیار طبیعی و باکیفیت می باشد.

جهت اطلاع از قیمت رنگ وردفیمس و یا خرید رنگ تاتو وردفیمس در تهران می توانید از طریق شماره‌های 09127968827 , 02166401624 با مشاورین فروش ما در تماس باشید و ثبت سفارش خود را با خیالی راحت انجام دهید.

بهترین ترکیب رنگ تاتو وردفیمس برای ابرو

ترکیب رنگ تاتو وردفیمس برای ابرو می‌تواند بسته به سلیقه شما و رنگ پوست، متفاوت باشد. با این حال، برخی از ترکیبات رایج برای تاتو ابرو با رنگ وردفیمس عبارتند از:

1. رنگ بنفش و وردفیمس: این ترکیب برای پوست‌های سرخابی یا زرد روشن بسیار جذاب به نظر می‌رسد و حتی برای پوست‌های تیره نیز مناسب است.

2. رنگ قهوه‌ای و وردفیمس: این ترکیب برای پوست‌های تیره و متوسط بسیار زیباست و به دلیل تضاد رنگ‌ها، ابروهای شما را برجسته خواهد کرد.

3. رنگ مشکی و وردفیمس: این ترکیب برای پوست‌های تیره و سفید بسیار شیک و جذاب است و ابروهای شما را بسیار برجسته خواهد کرد.

4. رنگ قرمز و وردفیمس: این ترکیب برای پوست‌های سفید و روشن بسیار زیباست و به دلیل تضاد رنگ‌ها، لب شما را بسیار برجسته و قوی خواهد کرد.

به هر حال، در انتخاب ترکیب رنگ تاتو وردفیمس برای ابرو، بهتر است با متخصص تاتو که تجربه کافی در این زمینه دارد مشورت کنید. وی می‌تواند با توجه به نوع پوست، سلیقه و سبک شما، بهترین ترکیب رنگ را برای ابروهای شما پیشنهاد دهد.

این رنگ ها از ویژگی‌های بسیار عالی برخودار می‌باشند که عبارتند از :

  • کاشت سریع رنگ
  • دارای طیف رنگی وسیع
  • همراه با شفافیت و درخشش
  • مناسب استفاده برای تاتو بدن و میکروپیگمنتیشن
  • دوام و ماندگاری بالا
  • عدم ریزش رنگ
  • ساختاری طبیعی و ارگانیک
  • بدون ایجاد آلرژی و هر گونه حساسیت

خرید و قیمت رنگ تاتو وردفیمس اصل 

توجه داشته باشید که نمونه های غیر اورجینال رنگ تاتو وردفیمس در بازار بسیار دیده می شود از این رو برای احترام به مشتری و انجام خدمات با کیفیت از اصل بودن رنگ تاتو مطمئن شوید. برای اطلاع از قیمت رنگ اورجینال با ما تماس بگیرید. 

 

رنگ تاتو وردفیمس |ترکیب رنگ ورد فیمس

از رنگ تاتو وردفیمس ، با درپوشی که دارد میتوان به دفعات از آن استفاده کرد و هرگز نگران برخورد مواد تشکیل دهنده ی آن با هوا نبود. درپوشی که برای آن تعبیه شده مانع نفوذ هوا و ارتباط هوا با رنگ تتو میشود. ترکیب رنگ تاتو وردفیمس بی نظیر میباشد و کسانی که از آن به دفعات استفاده کردند این را تایید میکنند.اگر بخواهیم مشخصات رنگ تتو وردفیمس اورجینال را نام ببریم باید به مواردی نظیر سرزنده و شادابی رنگ، کاشت سریعرنگ در زیر پوست، دوام و طول عمر بالا، نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی و… اشاره کنیم. برای خرید رنگ تتو وردفیمس به نکاتی مانند شناسنامه و مشخصات رنگ، ظاهر و شکل ظرف ، نوشته های برجسته ی روی ظروف رنگ، که در زیر برچسب رویی قرار گرفته است، توجه کنید تا با خریدی مطمئن از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

رنگ تاتو ورد فیمس توسط هنرمندان مورد توجه در سراسر جهان پشتیبانی می شوند زیرا آنها طرح های خود را تقویت می کنند و آنها را به چیزی تیره تر، جسورتر، روشن تر و قوی تر تبدیل می کنند.

 

تعداد زیادی از هنرمندان برجسته خالکوبی در سراسر جهان از کیفیت جوهرهای خالکوبی ورد فیمس خبر دارند. یکنواختی رنگ ها باید خالکوبی را بسیار آسان کند و در نتیجه ظاهر بهتری به خالکوبی ها بدهد. رنگ‌های مختلف بسیار عمیق‌تر و روشن‌تر از بسیاری از محصولات موجود در بازار هستند.

رنگ تاتو وردفیمس ورد فیمس

انواع رنگ تتو وردفیمس

رنگ تتو وردفیمس در تناژ رنگی مختلف مانند قرمز، آبی، سبز، زرد و نارنجی، صورتی و ارغوانی، سفید، مشکی، خاکستری، قهوه ای، برنزه ، گوشتی و کالباسی و… در بازار عرضه میگردد. اما رنگ وردفیمس قهوه ای در کشور ما طرفدار زیادی دارد ومشتریان بسیاری را به خود جلب می نماید.

رنگ‌های مناسب میکروپیگمنتیشن ابرو

بروکلین براون وردفیمس : رنگ تاتو بروکلین براون با رنگ قهوه‌ای زیتونی و تناژی سرد مناسب استفاده تاتو بر روی پوست‌های گرم می‌باشند.

میشل دیپ براون وردفیمس : رنگ قهوه‌ای تیره با تناژ سرد و دودی رنگ مناسب اجرای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ بر روی پوست‌های گرم می‌باشد.

ساحارا : رنگ قهوه‌ای تیره و با تناژ گرم بسیار مناسب استفاده بر روی پوست‌هایی با تناژ سرد (سبزه و گندمی)

اولگ لیتر : این رنگ با تناژ گرمی که دارد مناسب استفاده برای پوست‌های با تناژ سرد (سبزه و تیره) می‌باشد که می‌توان از آن برای ترکیب با رنگ خط چشم نیز استفاده نمود.

ایندین اینک : این رنگ قهوه‌ای روشن عسلی با تناژی سرد بسیار مناسب استفاده بر روی پوست‌های گرم (سفید و روشن) می‌باشد.

ونایس : رنگ قهوه‌ای روشن عسلی مناسب اجرای تاتو و میکروپیگمنتیشن بر روی هر دو نوع پوست سرد و گرم می‌باشد.

آیا رنگ تاتو وردفیمس ابرو با پوست چرب و پرتغالی سازگار است

رنگ تاتو وردفیمس به طور کلی برای بیشتر انواع پوست مناسب است، مخصوصا برای پوست‌های چرب بدلیل اینکه ساختار این رنگ بصورت الکی وپایه آب بوده و در جذب رنگ در پوست بسیار کمک میکند

پوست چرب و پرتغالی شمابه دلیل داشتن یک لایه بالایی چربی و ضخامت بیشتر نسبت به پوست‌های دیگر، ممکن است نیاز به تکنیک‌های خاصی برای تاتو کردن داشته باشد. همچنین، برخی از رنگ‌های تاتو ممکن است برای پوست چرب و پرتغالی که دارای تنوع رنگی کمتری است، کارایی کمتری داشته باشند پس در نهایت بهترین پیشنهاد ما برای پوست شما استفاده از رنگ تاتو ورد فیمس می‌باشد با که با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار میدهیم.

بنابراین، قبل از تاتو کردن ابرو با رنگ تاتو وبر روی پوست چرب، بهتر است با یک متخصص تاتو مشورت کنید. وی می‌تواند بر اساس نوع پوست و رنگ ابروهای شما، بهترین روش را برای تاتو کردن ابرو با رنگ تاتو وردفیمس پیشنهاد دهد و به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک کند.

ویژگی های رنگ تاتو ورد فیمس

جوهر تاتو ورد فیمس وگان و گیاهی است و خطر برای بدن ایجاد نمی کند. همچنین برای تسن این محصول از حیوانات استفاده نشده است که نشان دهنده حامی محیط زیست بودن این شرکت است.

جوهر تاتو ورد فیمس با کیفیت عالی با محتوای رنگدانه بسیار بالا و سرعت جریان شگفت انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ ورد فیمس بسیار روان به داخل پوست می رود و فوق العاده سریع التیام می یابد. این جوهر با یک پالت رنگی عظیم برای همه آثار هنری عالی شما، کار شما را به عنوان یک هنرمند بسیار آسان‌تر می‌کند و هنر شما را واقعاً پاپ می‌کند.

  • حاوی محصولات حیوانی صفر است
  • هرگز روی حیوانات آزمایش نشده است
  • قابل اطمینان تر و ایمن تر روی پوست
  • جوهر ماندگارتر و شادابی بهتر

 

 

رنگ تاتو وردفیمس
رنگ تاتو وردفیمس
رنگ تاتو وردفیمس ورد فیمس
رنگ تاتو وردفیمس ورد فیمس

در صورت نیاز به مشاوره درخصوص خرید انواع ابزار و رنگ تتو می توانید با متخصصین میکرو تهران در تماس باشید.