میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

انواع رنگ تاتو پرمابلند

رنگ تاتو پرمابلند

بشر برای زیبایی بیشتر، پوشاندن عیب‌ها و برطرف‌کردن نقص‌ها از رنگ‌های مخصوص استفاده می‌کند. با رنگ‌ها از یک نقطه تا ساده‌ترین خط و حتی پیچیده‌ترین طرح‌ها را می‌توان بر روی صورت و بدن اجرا کرد. رنگ تاتو پرمابلند در حجم‌های 10 و 15 میلی‌لیتری سال‌هاست که جایگاه خاصی میان تتو کارها، مشتریان و آرایشگران پیدا کرده است.

تاتو با رنگ‌های دلخواه و اصیل پرمابلند

رنگ‌های تاتو پرمابلند که ساخته شده از اجزای گیاهی با تأییدیه حرفه‌ای از FDA است، یکی از مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین رنگ‌ها در زمینه تاتوی چشم و لب، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز به حساب می‌آید. ازآنجایی‌که کاشت رنگ در زیر پوست انجام می‌شود اصل بودن کالا از اهمیت زیادی برخوردار است.

درصورتی‌که از رنگ‌های بی‌کیفیت و تقلبی استفاده شود علاوه بر ناپایداری رنگ، ممکن است منجر به تغییر رنگ ناجور و حتی ایجاد عارضه‌های پوستی شود؛ بنابراین انتخاب بهترین رنگ و خریداری کردن آن از جای معتبر جزو مهم‌ترین اصولی هستند که باید موردتوجه قرار گیرند.

رنگ‌های تاتو پرمابلند، انتخاب همیشگی بهترین‌ها

طیف رنگ‌بندی پرمابلند

پوست افراد مختلف دارای تناژهای سرد و گرم است؛ بنابراین برای انتخاب رنگ باید به این موضوع توجه کرد. همچنین سلیقه افراد در انتخاب رنگ دخیل است؛ به همین دلیل شرکت رنگ تاتو پرمابلند طیفی از مناسب‌ترین و زیباترین و طبیعی‌ترین رنگ‌ها را فراهم کرده است تا پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها و انواع نیازهای کاربران باشد. از مزیت‌های دیگر رنگ پرمابلند، قابلیت ترکیب آن‌ها با یکدیگر است تا رنگ دلخواه و باب سلیقه افراد مختلف به دست آید. پرکاربردترین ست‌های مختلف رنگی پرمابلند برای قسمت‌های مختلف سر و بدن عبارت‌اند از:

  • ابرو: دارکست براون (قهوه‌ای تیره)، اسپرسو، الیو براون (قهوه‌ای زیتونی)، فارست براون (قهوه‌ای جنگلی)، چاکلت کیس (قهوه‌ای شکلاتی تیره)، برونزر، روتس، آمبر (زرد مایل به قهوه‌ای) و مالارد
  • خط چشم: قهوه‌ای، آبی، سبز، طوسی و طیف رنگ‌های مشکی اعم از بیوتی بلک، دابل بلک، آی لاینر، کول و بلندت بلک
  • لب: بازوکا (قرمز صورتی روشن)، ترس پینک (صورتی چرک و تیره)، اسکاندال (قرمز آلبالویی) و پاشن رد (قرمز پررنگ)
  • اسکالپ سر: میکرو دارک، میکرو گری، میکرو لایت، میکرو مدیوم و میکرو مود
  • بدن: دابل بلک

رنگ‌های پرمابلند به‌صورت تکی و یا ترکیبی همواره خوش‌رنگ و درخشان هستند. علاوه‌برآن سازگاری با انواع پوست و پایداری رنگ‌دانه‌ها به‌گونه‌ای است که همچنان درخشندگی، زیبایی و تازگی خود را در گذر زمان حفظ می‌کنند. در یک کلام هرآنچه را که از رنگ برای تاتو انتظار دارید، همه در رنگ تاتو پرمابلند گنجانده شده‌اند.

زیبایی بی‌مانند با رنگ‌های تاتو پرمابلند

رنگ تاتو پرمابلند اورجینال یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین رنگ های تاتو می باشد. از این رنگ تتو در میکروبیلینگ و همینطور میکرو پیگمنتیشن استفاده زیادی می شود.  این رنگ تاتو پایه آب داشته و غلظت بسیار مناسبی هم دارد. رنگ پرما بلند یکی از شناخته شده ترین رنگ های تاتو در سر تاسر جهان است. این رنگ تتو هم بین مشتریان و هم تتو آرتیست ها طرفداران بسیار زیادی دارد.

از خصوصیات و ویژگی‌های مهم رنگ های تتو این برند عدم ایجاد آلرژی و حساسیت در مصرف کنندکان است؛ در نتیجه با خیال راحت می‌توانید از رنگ های تاتو این برند برای تاتو صورت و بدن استفاده کنید.

برند رنگ پرمابلند

پرمابلند عنوان یک برند و شرکت تولید کننده رنگ تاتو است. این رنگ تاتو، محصول کشور آمریکا است و توانسته تأییدیه سازمان FDA (سازمان غذا و دارو) این کشور را نیز به دست آورد. در حال حاضر، این شرکت سازنده رنگ تاتو (تتو)، توانسته طیف وسیعی از رنگ‌ها را به‌ طور ویژه برای انجام عملیات تاتو، طراحی و تولید نماید و به بازار مصرف ارائه دهد.

رنگ تاتو پرمابلند در بسته بندی با حجم 15 میلی لیتر و با قیمت مناسبی خدمت مشتریان گرامی ارائه می شود. این رنگ تاتو رنگ شفاف و درخشانی دارد که کیفیت خود را از به خوبی حفظ می کند.

رنگ تتو پرما بلند رنگدانه های مقاوم، با کیفیت و ماندگاری دارد که با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمیدهند. همچنین زمان اجرا و پیاده سازی طرح تاتو، این رنگ به خوبی ترکیب می شود و نتیجه بسیار عالی برای شما به دست خواهد آورد.

تمامی محصولات فروشگاه میکروتهران و میکروتاتوشاپ با بهترین کیفیت و ضمانت سلامت و اصالت کالا به دست مشتریان می رسد.

ترکیب رنگ تاتو پرمابلند
رنگ تاتو پرمابلند

تفاوت این خط با خط فعلی پرمابلند چیست؟

این خط به طور انحصاری توسط تینا دیویس توسعه داده شده است تا انتخاب رنگ را ساده و سرراست با طیف رنگی مناسب برای همه مشتریان شما در 7 رنگ روشن تا تیره نگه دارد. نیازی به ترکیب یا تغییر هیچ یک از این ۷ رنگ نیست. همچنین، هر مجموعه شامل نمودار رنگی با استفاده آسان برای مرجع سریع و انتخاب آسان رنگ است. در حالی که پرمابلند دارای تنوع گسترده تری در انتخاب رنگ است، در اینجا بیشتر بخوانید.

بعد از اولین درمان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

هنگامی که با تکنیک مناسب و مراقبت های پس از کاشت کاشته می شود، پس از 1 بار استفاده، انتظار سطوح بالایی از ماندگاری را داشته باشید. آنچه که می بینی همانست که بدست می آوری. پس از بهبودی انتظار از دست دادن رنگ زیادی نداشته باشید

چگونه آنها بهتر از خط فعلی پرمابلند هستند؟

آنها بهتر نیستند اما برای پاسخگویی به خواسته های هنرمندانی ساخته شده اند که به طیف رنگ های پایدار، غنی و مستقیمی نیاز دارند که برای انواع پوست و رنگ های مختلف مشتریان روزمره ما بهبود یابد. همچنین دارای نمودار رنگ کاربر پسند است که به حذف انتخاب رنگ و حدس زدن کمک می کند.

چه چیزی باعث می شود این خط نسبت به سایر خطوط PMU دوام بیشتری داشته باشد؟

همه رنگ ها بسیار متمرکز هستند. هرچه غلظت بیشتر باشد، اشباع بیشتر در پوست، اشباع بیشتر، ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. مواد تشکیل دهنده رنگدانه از بالاترین کیفیت رنگدانه با بالاترین درجه مقاومت در برابر نور برای حداکثر ثبات رنگ و عملکرد تشکیل شده است.

درجه مقاومت نور چیست؟

پایداری نور به پایداری شیمیایی یک رنگدانه در مواجهه طولانی با نور اشاره دارد. نور به عنوان منبع انرژی می تواند باعث تغییرات رنگی و شیمیایی در بسیاری از رنگدانه ها شود. اطلاعات بیشتر در مورد نور پایداری را اینجا بخوانید.

جمع‌بندی

رنگ تاتو پرمابلند از خوش‌رنگ‌ترین و بهترین رنگ‌ها بر پایه آب در حجم‌ها و قیمت مناسب است. پس از تاتو همچنان رنگ پایدار می‌ماند و هیچ عارضه‌ای بر روی پوست باقی نمی‌گذارد. رنگ‌های پرمابلند قابلیت ترکیب‌شدن دارند و برای تاتو چشم، ابرو، لب استفاده می‌شود. با انتخاب هوشمندانه رنگ اصل پرمابلند را از میکروتهران بخواهید.

 

برای خرید انواع رنگ تتو کلیک نمایید.