میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

تفاوت تاتوی دو بعدی و تاتو های سه بعدی

تفاوت تاتو سه بعدی و تاتو دو بعدی

تفاوت تاتوی دو بعدی و تاتو های سه بعدی : تاتو سه بعدی توهم این را ایجاد میکند که بالاتر از پوست یا داخل بدن هستند و در واقع چشم را طوری گول میزند که در طرح عمق وجود دارد و این توهم به دلیل نور سطح یا سایه عمق طرح تاتو میباشد.
این تاتو با تکنیک های نور پردازی ،سایه کاری ،سایه زیر شیء و تار کردن ایجاد میشود.
بیشتر تاتو ها دو بعدی و بدون عمق طراحی شده اند.

تفاوت تاتوی دو بعدی و تاتو های سه بعدی : پیشنهاد میشود برای درک بهتر طرخ های تاتو سه بعدی تاتو آرتیست شروع به یادگیری طراحی و نقاشی کنید، همانطور که در صفحه آموزش تاتو بدن شرح داده شد، آموختن طراحی و نقاشی پیش نیاز تاتو نیست ولی شما با یادگیری آن میتوانید پیشرفت شایانی در این حرفه کرده و سریعتر به یک تاتو آرتیست حرفه ای تبدیل شوید.

به طور خلاصه میتوان گفت ۳ نکته در ایجاد عمق و تاتو سه بعدی بودن طرح نقش دارند:


۱.منبع نور و زاویه تابش منبع نور.

۲.قسمت های برجسته که با سایه روشن ایجاد میشود و قسمت های فرو رفته که با سایه های تیره تر ایجاد میشوند.

۳. سایه های زیر شیء که با رنگ های مشکی و خاکستری مشخص شده، در جهت مخالف منبع نور قرار دارند، هرچه شیء از سطح دورتر باشد این سایه ها روشن تر و هرچه نزدیک تر باشد سایه ها تیره تر ایجاد میشوند.

همان طور که در بالا به آن اشاره شد تاتو به این روش کمی با روش دو بعدی آن متفاوت است. پس تاتوآرتیستی که قرار است آن را انجام دهد باید مهارت لازم را داشته باشد.

هشدار های قبل از انجام تتو سه بعدی :

اگر می خواهید به عنوان مشتری به یکی از سالن های تاتو بروید تا این سبک از طرح ها را تتو بزنید حتما مطمئن شوید که تاتوآرتیست مهارت لازم برای انجام این کار را داشته باشد زیرا اگر به درستی این طرح را تاتو نزند نه تنها سه بعدی به نظر نخواهد رسید بلکه در اکثر موارد جلوه دو بعدی زیبایی نیز نخواهد داشت.

نکته دومی که باید به آن اشاره نمود هزینه این طرح هاست. مطمئنا اگر یک تاتوآرتیست توانایی انجام طرح های سه بعدی را داشته باشد هزینه قابل توجهی برای این هنر خود از شما می گیرد پس قبل از انجام تاتو از هزینه آن آگاه شوید.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها