میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

دستگاه تاتو سناتور تبلت دار

دستگاه تاتو سناتور تبلت دار

دستگاه تاتو میکروپیگمنتیشن تبلت دار ورساچ با قدرت موتور 55000 دور مخصوص استفاده در تاتو و کلینیک های پوست و زیبایی (قابلیت مزو تراپی)

دستگاه تاتو میکروپگمنتیشن تبلت دار سناتور برای تتو نواحی صورت (ابرو مانند هاشور ابرو, چشم , لب و گونه) استفاده می شود. از جمله مزایای این دستگاه میتوان ضرب کمتر, خونریزی کمتر, درد کمتر و دقت بالا را نام برد همچنین قلم این نوع دستگاه نسبت به انواع دیگر سرعت بالاتری دارد.
در دستگاه میکروپیگمنتیشن سناتور تبلت دار تنظیم سرعت با تبلت انجام شده و همچنین با پیچاندن قسمت بالایی قلم میتوان ارتفاع سوزن برای طراحی در عمق پوست یا سطح آن را تنظیم کرد.

تبلت: از این تبلت برای تنظیم سرعت قلم استفاده میشود همچنین این تبلت دارای امکان ایست و شروع مجدد (play & stop) میباشد.

تعدادی سوزن کارتریج: دستگاه میکروپیگمنتیشن دیجیتال دارای سوزن کارتریج میباشد دستگاه های با سوزن کارتریج قابلیت مکش خون و رنگ اضافه باقیمانده روی پوست هنگام کار را دارند از جمله مزایای دیگر این سوزن ها میتوان به بهداشت بالا اشاره کرد؛ سوزن های کارتیج نسبت به سوزن های دیگر بهداشت از بهداشت بالاتری برخوردارند نکته در این است که در سوزن های کارتریج , سوزن , سرپلاک, خونگیر, چنپر برای هر شخص تعویض میگردد که در مدلهای پیشین این تعویض تنها برای سوزن و سرپلاک امکان پذیر بود.خونریزی کمتر، درد خفیف، ضرب کمتر نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه محسوب می شود.

در صورت نیاز به مشاوره درخصوص خرید انواع ابزار و رنگ تاتو می توانید با متخصصین میکرو تهران در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها