میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

چگونه می توان تاتوی خود را از نور خورشید محافظت کرد

چگونه می توان تاتوی خود را از نور خورشید محافظت کرد

چگونه می توان تاتوی خود را از نور خورشید محافظت کرد

بلافاصله پس از انجام تاتو ، بسیار مهم است که آن را کاملاً از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید. در این مرحله ، نور خورشید می تواند باعث ایجاد تاول در تاتوی شما شود و می تواند تا حدی رنگ را در طرح شما سفید کند. به طور کلی ، متخصصان توصیه می کنند که تاتوی خود را به مدت 3 تا 4 هفته از نور خورشید دور نگه دارید. در این مرحله ، تاتوی شما باید کاملاً التیام یابد.

هنگامی که رنگ تاتوی شما رسوب کرد و پوست شما به طور کامل بهبود یافت ، باید به اقدامات حفاظتی ادامه دهید.
برای حفظ قدرت رنگ طرح خود ، کرم ضد آفتاب را روی نواحی تاتوی شده پوست خود بمالید. حتی وقتی بیرون نیستید ، قدم های کوچکی وجود دارد که می توانید برای حفظ یکپارچگی تاتوی خود انجام دهید.
مرطوب کردن منظم پوست بسیار مفید است: گذراندن زمان در معرض نور خورشید می تواند باعث پوسته پوسته شدن پوست شما می شود که تاتو شما را محو می کند. فقط یک لایه نازک از مرطوب کننده ، طرح شما را دست نخورده نگه می دارد ، بدون اینکه هیچ رنگی از بین برود. اگر به دنبال حفظ رنگ و خطوط طرح خود در شرایط خوب هستید ، می توانید در مورد نحوه قرار دادن تاتوی خود نیز فکر کنید. اگر طراحی خود را در مکانی انجام دهید که نور خورشید کمتر به ان نقطه می رسد ، روشنایی و وضوح طرح تاتو را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد.

نتیجه 

همه ما مدتی را در معرض نور آفتاب هستیم ، اما وقتی تاتوی شما در معرض اسیب است ، انجام برخی اقدامات احتیاطی هرگز ضرری ندارد. . محافظت ازتاتو در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند عمر تاتوی شما را طولانی کند. همیشه به یاد داشته باشید وقتی می دانید که برای مدت طولانی تری در خارج از خانه هستید پس پوست خود را مرطوب نگه دارید و از کرم ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید. اگر نکات اضافی در مورد محافظت از تاتو در برابر نور خورشید می دانید ، در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها