میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

بهترین رنگ تاتو خط چشم

بهترین-رنگ-تاتو-خط-چشم

خط چشم یکی از مهم‌ترین عوامل در زیباتر دیده شدن چشم‌ها است. تاتو خط چشم یکی از به روزترین تکنیک ‌ها برای ایجاد خط چشم دائمی پشت چشم است. به گونه‌ای که با شست و شو پاک نخواهد شد و هیچ نیازی به تمدید آرایش نخواهید داشت. در ادامه این مطلب با بررسی و معرفی تاتو خط چشم، بهترین رنگ تاتو خط چشم و عوامل موثر در قیمت آن با شما همراه هستیم. لطفا تا انتها مطلب را مطالعه کنید.

برای اینکه بتوانید خط چشم دائمی خوبی بکشید باید دستگاه تاتو مناسبی به همراه رنگ با کیفیت نیز داشته باشید. دستگاه تاتو برای خط چشم باید لرزش کمی داشته باشد و خوش دست باشد تا بهترین خروجی را بدهد. برای اطلاع از بروزترین مدل دستگاه تاتو میکروپیگمنتیشن و همچنین رنگ تاتو پرمابلند برای خط چشم با میکرو تهران تماس بگیرید.

تلفن: ۰۹۱۲۷۹۶۸۸۲۷

منظور از تاتو خط چشم چیست؟

با توجه به تاثیر بالایی که خط چشم در زیباتر دیده شدن چشم‌ها دارد، اغلب خانم‌ها بسیار به آن علاقه داشته و به دنبال راهی هستند که خط چشم دائمی داشته باشند. یکی از این راه‌ها تاتو خط چشم است. در واقع تاتو خط چشم به تزریق رنگ دلخواه در زیر پوست و در قسمت رویش مژه‌ها گفته می‌شود.

اغلب خانم‌ها برای طبیعی تر بودن خط چشم در امتداد مژه‌ها رنگ مشکی را انتخاب می‌کنند. با این حال انتخاب رنگ تاتو خط چشم کاملا سلیقه‌ای است و توسط خود فرد انتخاب می‌شود. در این روش با استفاده از سوزن‌های خیلی ظریف مواد تاتو به زیر پوست چشم تزریق می‌شود. با توجه به دائمی بودن، این روش امروزه در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد.

 

منظور-از-تاتو-خط-چشم-چیست؟

 

بهترین مارک رنگ تاتو خط چشم چیست؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب بهترین رنگ تاتو خط چشم باید در نظر داشته باشید کیفیت آن است. در صورتی که رنگ دارای کیفیت بالایی باشد طول عمر بالایی نیز خواهد داشت و در طول زمان کیفیت و رنگ خود را حفظ خواهد کرد. از این رو بسیاری از افرادی که قصد انجام تاتو دارند می‌خواهند بدانند که بهترین مارک رنگ تاتو خط چشم کدام است. در ادامه به معرفی برخی از برندهای باکیفیت رنگ تاتو خط چشم می‌پردازیم.

پرمابلند

این برند به تولید رنگ‌های بسیار باکیفیت با استفاده از پیگمنت‌ درجه یک و آب مقطر خالص می‌پردازد. رنگ تولید شده کیفیت بسیار بالایی داشته که در طول زمان ماندگاری خود را حفظ می‌کند. بنابراین جزو یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین رنگ‌ تاتو خط چشم شناخته می‌شود.

 

پرمابلند

 

وگنر

یکی دیگر از باکیفیت‌ترین انواع رنگ تاتو خط چشم که برای تاتوهای بسیار دقیق و ظریف مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ وگنر است. این رنگ در ایالات متحده آمریکا ساخته شده و حتی‌المقدور در ساخت آن از مواد طبیعی استفاده شده که برای محیط زیست هیج گونه خطری ندارد.

مومز

یکی دیگر از باکیفیت‌ترین انواع رنگ خط چشم مومز است که با توجه به ویژگی‌هایی چون کیفیت درجه یک، طول عمر بالا و سرعت روان در میان تاتو کاران شناخته شده است.

اینتنز

این برند نیز یکی از بهترین رنگ تاتو خط چشم را تولید می‌کند که بسیار باکیفیت است. اینتنز در حال حاضر به عنوان تولیدکننده سیاه‌ترین جوهر تاتو رنگ خط چشم است. این رنگ مطابق با استانداردهای ایمنی آمریکا تولید شده و دارای گواهینامه اتحادیه اروپا نیز است. در واقع این برند به عنوان بهترین رنگ مشکی تاتو خط چشم شناخته می‌شود که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عوامل موثر در تعیین هزینه‌ها و قیمت خط چشم دائمی

امروزه انواع مختلفی از تاتو خط چشم توسط متخصصین اجرا می‌شود. به طور کلی قیمت انجام خدمات تاتو خط چشم می‌تواند در موارد مختلف متفاوت باشد. در ادامه با عوامل موثر در تعیین هزینه‌های تاتو خط چشم با شما همراه هستیم.

نوع رنگ و برند آن

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در تعیین این هزینه‌ها مربوط به نوع رنگی است که برای تاتو خط چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع قیمت رنگ تاتو خط چشم به عواملی چون برند و کیفیت آن بستگی دارد که تاثیر مهمی در قیمت نهایی خدمات تاتو خط چشم دارد.

طراحی خط چشم

خط چشم دارای انواع مختلفی شامل خط چشم گربه‌ای، خط مژه، ساده، هاشور مژه، دنباله‌دار و ….. است. برخی از انواع خط چشم‌ها مانند تاتو بن مژه نیاز به ظرافت و دقت بیشتری داشته و به طبع باید برای انجام آن از دستگاه‌های پیشرفته‌تر، سوزن‌های ظریف‌تر و مواد با کیفیت‌تر استفاده شود. از این رو این عامل نیز می‌تواند در تفاوت قیمت تاتو خط چشم موثر باشد.

 

طراحی-خط-چشم

 

نوع و مدل دستگاه تاتو خط چشم

انواع مختلفی از دستگاه‌ها برای انجام خدمات تاتو خط چشم وجود دارد که برخی از آن‌ها ضمن پیشرفته‌تر بودن خدمات بهتری را نیز ارائه می‌دهند. از این رو نوع و مدل دستگاه اپراتور نیز می‌تواند در تغییر قیمت تاتو خط چشم تاثیرگذار باشد.

میزان تخصص اپراتور

به طور کلی با توجه به این که تاتو خط چشم در ناحیه بسیار حساسی است، حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود. با این حال گاهی اوقات از افراد آموزش دیده برای این کار استفاده می‌شود. میزان تخصص اپراتور نیز یکی از عوامل موثر در قیمت تاتو خط چشم است.

فروشگاه عرضه کننده رنگ تاتو

علاوه بر نوع برند و کیفیت رنگ تاتو خط چشم فروشگاه عرضه کننده نیز می‌تواند در تغییر قیمت رنگ تاتو خط چشم موثر باشد. خرید آنلاین این مواد می‌تواند با کاهش واسطه سبب کاهش قیمت‌ها شود. امروزه بهترین رنگ تاتو خط چشم با کیفیت درجه یک و به صورت اینترنتی قابل خریداری است.

 

فروشگاه-عرضه-کننده-رنگ-تاتو

 

سخن پایانی

با توجه به اهمیت بالای خط چشم در زیباتر دیده شدن چشم‌ها امروزه اغلب خانم‌ها به تاتو خط چشم علاقه دارند. تاتو خط چشم به معنی تزریق رنگ خط چشم به زیر پوست پلک و به شکل خط چشم است. با توجه به این که این خط چشم با شست و شو پاک نمی‌شود نوعی آرایش دائمی به شمار می‌رود که بسیار پرطرفدار است. مرغوبیت رنگ تاتو تاثیر مهمی در کیفیت نهایی کار دارد.

از این رو باید از بهترین رنگ تاتو خط چشم استفاده شود که دارای ماندگاری بالا، غلظت بالا، سرعت روان و کیفیت درجه یک باشد. از جمله بهترین انواع این برندها می‌توان به وگنر، پرمابلند، اینتنز، مومز و ….. اشاره کرد. در انتخاب نوع رنگ تاتو حتما به عواملی چون ماندگاری مورد انتظار، نوع خط چشم و بودجه خود توجه کنید. عوامل مختلفی چون نوع و مدل دستگاه تاتو، کیفیت و برند رنگ تاتو، فروشگاه عرضه کننده رنگ، تخصص اپراتور و ….. در تعیین هزینه‌های مربوط به خدمات تاتو خط چشم موثر هستند.

برای خرید انواع رنگ تاتو و بروز ترین دستگاه تاتو صورت و بدن به فروشگاه اینترنتی خرید رنگ تاتو اورجینال میکرو تهران مراجعه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها