میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

سوزن با سرپلاک دستگاه تاتو قدیمی

سوزن با سرپلاک دستگاه تاتو قدیمی

سوزن با سرپلاک دستگاه تاتو قدیمی برای دستگاه های تاتوی قدیمی استفاده می شود. همانطور که می دانید دستگاه ها انواع مختلفی دارند که نوعی از آن ها به دستگاه های قدیمی معروف هستند، نوعی دیگر از آن ها دستگاه های کارتریج دار هستند. دستگاه های قدیمی سازگار با سوزن های قدیمی هستند. دستگاه های کارتریج دار سازگار با کارتریج هستند. که کارتریج ها در دو مدل کارتریج تی و کارتریج پیچی در بازار موجود می باشند.

این سوزن تاتو ، مطابق با دستگاه های تاتوی قدیمی می باشند.

سوزن دستگاه تاتو قدیمی برای دستگاه های تاتوی قدیمی استفاده می شود. سوزن دستگاه تاتو قدیمی در انواع مختلف 1سر، 2سر، 3سر گرد، 5سر گرد، 7سر گرد، 9سر گرد، 3سر فلت، 5سر فلت، 7سر فلت، 9سر فلت موجود می باشد که هر کدام از اینها برای بخشی از کار تاتو استفاده می شود.

سوزن با سرپلاک دستگاه تاتو قدیمی

همانطور که می دانید دستگاه های تاتو انواع مختلفی دارند که نوعی از آن ها به دستگاه های قدیمی معروف هستند، نوعی دیگر از آن ها دستگاه های کارتریج دار هستند. دستگاه های قدیمی سازگار با سوزن های قدیمی هستند. دستگاه های کارتریج دار سازگار با کارتریج هستند. که کارتریج ها در دو مدل کارتریج تی و کارتریج پیچی در بازار موجود می باشند. با کلیک روی هر کدام از کارتریج ها می توانید تصاویر و توضیحات مربوط به آن ها را ببینید. 

انواع سوزن با سرپلاک دستگاه تاتو قدیمی
سوزن با سرپلاک دستگاه تاتو قدیمی

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها