میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

شابلون ابرو

شابلون ابرو

انواع شابلون ابرو ژله ای  و طلقی

شابلون ابرو: بهتر است شابلون ابرو و شابلون خط چشم را ژله ای و طلقی انتخاب کرده نه این که کاغذی و برچسب. چون شابلون های ژله ای قابل شست‌وشو هستند و ماندگاری بالایی برای شما دارند.

بعلاوه این شابلون ها با داشتن ترکیبات پلاستیکی (بدون داشتن چسب) در افراد ایجاد حساسیت نکرده و زمینه انتقال آلودگی را فراهم نمی کنند.شابلون های ژله ای پس از هر بار شسته و خشک می شوند و به این ترتیب از رشد آلودگی در آن جلوگیری می شود.

بهترین فرمول برای شکل دادن ابروها

از یک خط کش کوچک یا مداد کمک گرفته و نوک مداد را به صورت عمودی در کنار پره بینی گذاشته و طرف دیگر آن از هر جای ابرو گذشت سر ابرو از آن جا آغاز خواهد شد. برای آنکه بفهمید کمان ابرو یا بالاترین نقطه ابرو کجا باید باشد نوک مداد را روی نوک بینی قرار داده و مداد را بصورت مایل طوری گذاشته که از روی سیاهی چشم عبور کند.

 

هر کجا که ابرو را قطع کرد، آن نقطه باید بلندترین قسمت کمان ابرو باشد. هرگز به دم ابروها دست نزنید چرا که با مرور زمان دیگر رشد نمی کند. برای این که بدانید کدام قسمت دم ابرو به پایان می رسد نوک مداد را در کنار پره بینی گذاشته و مداد را به شکل مایل از کنار گوشه بیرونی چشم عبور دهید، هر قسمتی که ابرو را قطع کرد آن جا دم ابرو پایان می یابد.

در صورتی که ابروانتان کم پشت شده اند با یک برس کوچک و سایه چشم هم رنگ ابروانتان قسمت هایی که خالی شده را پر کنید. برای آنکه ابروانتان زیباتر دیده شوند همیشه زیر ابروانتان از سایه سفید استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها