میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

افزایش میزان رنگ پذیری رنگ تاتو

دستگاه تاتو

افزایش میزان رنگ پذیری رنگ تاتو : به خاطر داشته باشید که هر چه رنگ انتخابی شما به رنگ پوست تان نزدیک تر باشد، کار از دوام کمتری برخوردار خواهد بود. همچنین، مکث رنگ باعث ثبات بیشتر رنگ در محل می شود. بهتر است دو ابرو به طور همزمان کار شود. سمت چپ معمولا دردناک تر است.
افزایش میزان رنگ پذیری رنگ تاتو : نکته ای که شاید بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب صحیح سوزن برای انجام کار هست که بسته به موقعیت و عملیات انتخابی تعیین می شود. به عنوان مثال ما برای خط لب از سوزن های تک سر، سه سر گرد و پنج سر گرد می توانیم استفاده کنیم ، پیشنهاد می کنیم که از سوزن تک سر به هیچ عنوان در این کار استفاده نکنید؛ چرا که احتمال بروز حساسیت و نازکی لایه اپیدرم پوست لب استفاده از 3 یا 5 سر نتیجه به مراتب بهتری را در پی خواهد داشت.

 

ترکیب انواع رنگ تاتو :

همه انواع رنگ تاتو از جوهر نیستند؛ بلکه ترکیبی از پیگمنت ها در یک محلول به صورت سوسپانسیون هستند که اغلب این رنگدانه ها گیاهی با ترکیب نمک های فلزی، معدنی و آلی صنعتی و همچنین رنگدانه های پلاستیکی هستند که موجب واکنش های آلرژیک و همچنین واکنش های فتو توکسیک می شوند. علاوه بر این، با قرار گرفتن در معرض آفتاب و اشعه ماوراء بنفش، موجب بروز زخم می شود. به خصوص وجود رنگدانه های پلاستیکی، بروز این زخم و حساسیت را تشدید می کند.

 

ترکیب رنگ تاتو در میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ این گونه اند :

 

در ابروهایی که از قبل تناژ قرمزی دارند باید از رنگی استفاده شود که تناژ زیتونی دارد. حال این رنگ می تواند یک قهوه ای باشد که تناژ زیتونی در پیگمنت آن وجود دارد، یا می تواند ترکیب قهوه ای با رنگ واریاسیون زیتونی باشد که خود پیگمنتر آن را ترکیب می کند.

در ابروهایی که از قبل تناژ دودی دارند باید از رنگی استفاده شود که تناژ قرمزی یا نارنجی دارد. حال این رنگ می تواند یک قهوه ای باشد که تناژ نارنجی در پیگمنت آن وجود دارد، یا می تواند ترکیب قهوه ای با رنگ واریاسیون نارنجی باشد که خود پیگمنتر آن را ترکیب می کند.

در ابروهایی که برای بار اول قرار است تاتو شوند باید از رنگی استفاده شود که نه تناژ قرمزی دارند نه تناژ زیتونی. که معمولاً از قهوه ای شکلاتی یا کمی تیره تر یا کمی روشن تر با توجه به رنگ پوست و سلیقه استفاده می کنند.

 

رنگ های تاتو از نظر جنس پیگمنت نیز به سه دسته تقسیم میشوند که برای ترکیب رنگ تاتو در میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ باید هر رنگ را با هم جنس خودش ترکیب کرد :

 

1-  رنگ های پایه آب:

رنگ های پایه آب دارای ماندگاری بالا، و دوام خوبی میباشند دستگاه های تاتو کارتریجی پیچی که کاشت رنگ پایین تری (حدود 53 درصد) دارند. مناسب تر برای این رنگ ها میباشند. چون هم ظرافت کارکرد، وهم بدون لرزش بوده. لذا مشتری های که دستگاه پیچی میخرند بهتر است از رنگ های بر پایه آب بخرند که دچار ریزش رنگ تاتو نشوند مثل رنگ های اینتزو وردفیمس، سولید، اترنال، لی، چیک و…

کسانی که از رنگ های بر پایه آب استفاده میکنند درست است که ماندگاری بالا دارند ولی باید پای تغیر تناژ تاتوی مشتری بایستند. مثلا قهوه یی به دودی یا قرمزشدید میرود.

2-  رنگ های بر پایه روغن، الکل، و آب:

این رنگ ها دارای رنگ دانه بسیار طبیعی وشفاف و پیگمنت های زنده مات نیستند و فوق العاده پرطرفدار می باشد. درصد جذب رنگ روی پوست مشتری در این رنگ ها 55 درصد رنگ های بر پایه آب می باشند. و به علت عدم تغیر تناژرنگی بسیار پرطرفدار میباشد. دستگاه های کارتریج دار تی و دستگاه تاتو سوزن سرپلاکی بسیار مناسب برای کارکردن با این رنگ  هاست ( کالرتاچ ـ کی پی ـ امرکن تاتو- اشنایدر و غیره ).

 3-  رنگ های پایه روغن :

رنگ های بر پایه روغن رنگ های هستند که پخش رنگ کمتر و غلظت بالاتری را دارا هستند. مثل رنگ ( پیورو بیوتاچ و جگوار و… ) این رنگ ها گیرایی کمتری روی پوست داشته و کدر یا مات میشوند و کم طرفدار می باشند. ولی رنگ مشکی برای خط چشم بر پایه روغن بسیار رنگ مناسبی برای خط چشم است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها