میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

انواع دستگاه تاتو پن

انواع-دستگاه-تاتو-پن

هنر تاتو در سطح جهانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است که منجر به پیشرفت های سریع در تجهیزات تاتو شده است. با گزینه‌های بسیار زیادی که اکنون در سال 2024 در دسترس است، برای هنرمندان ضروری است که عملکرد درونی و قابلیت‌های انواع مختلف دستگاه‌های تاتو مدرن را درک کنند. در این مقاله به معرفی انواع دستگاه تاتو پن می پردازیم.

دستگاه تاتو پن از مکانیزم انتقال پیچیده تری استفاده می کند که برای ارگونومی منحصر به فرد طراحی شده است. شما می توانید جدیدترین مدل دستگاه پن بدن و همچنین انوع رنگ تاتو ورد فیمس را از فروشگاه اینترنتی میکرو تهران خریداری کنید.

تلفن: ۰۹۱۲۷۹۶۸۸۲۷

دستگاه تاتو پن چیست؟

ماشین‌های قلمی، ماشین‌های دوار در بدنه‌ای هستند که شبیه قلم هستند. این می تواند برای هنرمندان تاتو – به ویژه هنرمندان جدید – مفید باشد زیرا استفاده از آنها آسان است و نیازی به تنظیم ندارند. اگر تنظیماتی را که هر دستگاه خودکار انجام می دهد را درک نکنید، دانستن نحوه انتخاب درست می تواند بسیار سخت باشد.

سه سبک مختلف از دستگاه های خالکوبی وجود دارد: دستگاه های کویل، دستگاه های چرخشی و دستگاه های پن، ماشین های پن از همان نوع موتور ماشین های دوار استفاده می کنند.

دستگاه های تاتو پن  جدیدترین گزینه‌های موجود هستند و برای مبتدیان گزینه‌ای عالی هستند زیرا راه‌اندازی آن‌ها آسان است.

 

دستگاه-تاتو-پن-چیست؟

 

دستگاه تاتو پن چطورکار می کنند؟

جدیدترین دستگاه تاتو پن شبیه یک خودکار است. بیشتر دستگاه‌های تاتو قبلی به گونه‌ای ساخته شده اند که کاملاً قدرتمند به نظر می‌رسند، با طرح‌های پیچیده و کار کردن با آنها دشوار است. اغلب تصور می شود که سوزن های خالکوبی با تزریق جوهر به زیر پوست عمل می کنند، اما این فقط تا حدی درست است. این دستگاه دارای سوزن های نوک تیز زیادی است که کاملاً از نظر پزشکی استاندارد هستند. تاتو آرتیست ها به سادگی نقاط متعدد سوزن‌ها در پات های جوهر فرو می‌روند، این بیشتر شبیه یک نقاش است که قلم مو خود را در رنگ فرو می کند. جوهر بین سوزن ها نگه داشته می شود و سوزن پوست را سوراخ می کند (نه چربی، زیرا باعث محو شدن تاتو می شود). جوهر نگه‌داشته شده بین سوزن‌ها به سمت پایین کشیده می‌شود تا تاتو عالی ایجاد شود، که شارپ و ماندگار باشد.

تامین انرژی دستگاه تاتو پن

برخی از دستگاه‌های قلم با باتری کار می‌کنند، برخی از سیم RCA (مانند اکثر دستگاه‌های روتاری) استفاده می‌کنند، و تعدادی از آنها با جک جداگانه خود عرضه می‌شوند.

دستگاه های باتری خور بسیار مناسب هستند زیرا به شما اجازه می‌دهند بدون اینکه با سیمی روی بازو یا زیر صندلی‌تان کار کنید، کار کنید.

با این حال، اگر فقط یک باتری دارید، مدت زمان کارکردن را محدود می کند. با سیم RCA این مشکل را ندارید. بسیاری از شرکت‌ها دو باتری برای شما ارسال می‌کنند تا یکی از آنها همیشه در حین کار شارژ شود.

گزینه های Stroke برای ماشین های قلم

سبک تاتو که می خواهید وارد آن شوید، نوع دستگاهی را که می خرید تعیین می کند. برای مثال، اگر می‌خواهید در رنگ‌های سیاه و خاکستری تخصص داشته باشید، باید دستگاهی با ضربه کوتاه‌تر (و ضربه ملایم‌تر) داشته باشید تا بتوانید لایه‌هایی در پوست ایجاد کنید بدون اینکه آسیب زیادی وارد کنید.

اگر نمی دانید چه سبکی می خواهید انجام دهید، شاید بهتر باشد به سراغ دستگاهی بروید که توانایی تغییر ضربه ها را دارد. اگر دستگاه شما می تواند از ضربه 3 میلی متری به ضربه 4 میلی متری حرکت کند، می توانید در حین استفاده از ضربه مناسب، هر سبکی را که می خواهید تاتو کنید.

 

گزینه-های-Stroke-برای-ماشین-های-قلم

 

انواع دستگاه تاتو پن

در ادامه به معرفی انواع دستگاه تاتو پن موجود در ایران می پردازیم تا بررسی کنید کدام یک برای شما مناسب تر می باشد. دستگاه تاتو پن برای افراد مبتدی که تازه شروع به کار کردند و هنوز تسلط کافی بر روی تاتو ندارند گزینه مناسبی است.

دستگاه پن دیفندر  Ez

EZ Defender X اولین دستگاه قلم بی سیم EZ است که به هنرمندان اجازه می دهد تا به راحتی فقط با یک کنترل یک دست استفاده کنند. Defender X مجهز به سیستم کلیک D، همیشه موقعیت سوزن کارتریج های شما را حفظ می کند و دقت آن همیشه ثابت می ماند. برای مشاهده دستگاه تاتو پن دیفندر Ez کلیک کنید.

دستگاه دارای ضربات اختیاری 3.5 میلی متر و 4.0 میلی متر است که تضمین می کند که سطح شخصی سازی روی دستگاه، شما می توانید کار خود را با دقت بیشتری انجام دهید.

مشخصات فنی:

  • موتور: EZ Custom Swiss Motor
  • اتصال: RCA
  • جنس: آلومینیوم هواپیما.
  • طول ضربه: 2.2mm، 3.2mm
  • ولتاژ کاری: 6 – 8.5 ولت DC
  • دور در دقیقه: 7000-9000 دور در دقیقه
  • برآمدگی سوزن: 0 – 4.5 میلی متر
  • وزن: 3.35 اونس (95 گرم)
  • اندازه: 114mm x 22mm
  • شامل یک سیم RCA

Pen-defender-Ez-device

دستگاه تاتو پن مست

دستگاه خودکار تاتو چرخشی Dragonhawk Mast ساخته شده از فریم اسپیس آلومینیوم و موتور ژاپن، امکان تجربه تاتو متناسب را برای انجام طیف گسترده ای از سبک ها و تکنیک ها فراهم می کند. این دستگاه با تقلید گرفتن و احساس یک قلم واقعی، روش‌های تاتو راحت‌تر و دقیق‌تری را نسبت به دستگاه‌های سنتی فراهم می‌کند. دستگاه ارگونومیک و سبک وزن به سبک پن هستند. دستگاه ماست پن دارای یک موتور قدرتمند و یک سیستم دنده پیشرفته است که عملکرد مطمئن و بی صدا و بدون هیچ گونه لرزشی ندارد.

دستگاه دارای ولتاژ کاری 6V-9V می باشد. دستگاه تاتو Dragonhawk Mast با انواع سوزن های کارتریج سازگار است.

Mast p15

Mast P15 مفهوم جدیدی را به ظاهر تمام دستگاه های قلم آرایش دائمی موجود در بازار ارائه می دهد و شکل قطره آب است. با منحنی های براق و وزن فوق العاده سبک خود، تجربه کاری راحت را برای هنرمندان فراهم می کند. با وجود بدنه کوچک، Mast P15 همچنان با موتور بدون هسته و سکته مغزی 3.5 میلی‌متری، قدرت قوی می‌دهد. این فقط یک دستگاه آرایش دائمی نیست، بلکه عملکرد عالی را به عنوان یک دستگاه تاتو به ارمغان می آورد. به خصوص برای هنرمندانی که نیاز به سفر دارند، بدون شک P15 اولین انتخاب شماست. مشاهده دستگاه تاتو پن مست مدل مگی و بررسی قیمت در میکرو تهران.

 

Mast-p15

 

دستگاه پن راکت مینی 5 ابل

یکی از بهترین مدل دستگاه تاتو پن برای تازه کارها با قیمت مناسب دستگاه پن راکت مینی 5 ابل می باشد. قلم تاتو مانند مداد است ، حمل آسان و قیمت مناسب از ویژگی های اصلی قلم است. می توانید آن را به راحتی در دست بگیرید و به دلیل وزن سبک این نوع قلم ، ساعت ها بدون خستگی با آن کار کنید.همانطور که از نامش پیداست. قدرت این دستگاه بسیار زیاد است و نگهداری آن آسان است. دستگاه پن راکت مینی 5 ابل را از سایت میکرو تهران خریداری کنید.

مشخصات فنی:

وزن: 115 گرم، حرکت قابل تنظیم: 0-3.6 میلی متر

ولتاژ کاری توصیه شده 5-7.5 ولت، 8 ولت 1000 دور در دقیقه است، از 8 ولت تجاوز نکنید.

پوسته دستگاه تاتو مینی موشک در آلومینیوم فضایی حک شده است

اندازه دستگاه خالکوبی 130 میلی متر * 32 میلی متر است، بدن کوچک است، وزن آن سبک است و به راحتی قابل درک است.

ویژگی ها: صدای سبک، نیروی قوی، سرعت بالا، سیستم کار، پین برگشتی، سوزن تنظیم موقعیت مرمر

 

دستگاه-پن-راکت-مینی-5-ابل

 

معایب دستگاه تاتو پن

این مدل فقط بر روی کارتریج کار می کند و همچنین به دلیل معماری پیچیده داخلی، نگهداری آن بسیار سخت و پرهزینه است. این معماری دستگاه را برای سایه زدن نرم ایده آل می کند، اما برای کارهای کانتور بهترین گزینه نیست.

قیمت و خرید انواع دستگاه تاتو پن

شما می توانید جدیدترین انواع دستگاه تاتو قلمی را از فروشگاه اینترنتی خرید رنگ تاتو و دستگاه تاتو میکرو تهران تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه تاتو پن با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها