میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

بهترین دستگاه هاشور ابرو

بهترین-دستگاه-هاشور-ابرو

یکی از راه های پر کردن ابرو، هاشور ابرو می باشد. برای اینکه هاشور ابرو طبیعی کشیده شود و کیفیت خوبی داشته باشد باید از دستگاه تاتو مناسب برای اجرای آن استفاده کرد. در این مقاله بهترین دستگاه هاشور ابرو برای تازه کار ها و حرفه ای ها معرفی شده است.

اجرای صحیح هاشور ابرو اهمیت فراوانی دارد و مهم ترین عامل آن دستگاه تاتو برای هاشور ابرو می باشد. شما می توانید جدیدترین و بهترین دستگاه هاشور ابرو را از سایت میکرو تهران تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه تاتو میکروپیگمنتیشن و همچنین رنگ تاتو ورد فیمس مناسب ابرو با ما تماس بگیرید.

تلفن: ۰۹۱۲۷۹۶۸۸۲۷

انواع دستگاه تاتو برای هاشور ابرو

قبل از خرید دستگاه خالکوبی، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. اول از همه، تاتو آرتیست باید بتواند یک دستگاه تاتو تهیه کند که هم برای پوست و هم برای ابرو قابل استفاده باشد.

در ادامه بهترین دستگاه هاشور ابرو و آرایش دائم در ایران معرفی شده اند:

دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون

این دستگاه به دستگاه تاتو بلد بروز نیز شناخته می شود. دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون یکی از دستگاه های خوش دست و کم لرزش می باشد که برای کارهای ظریف مانند هاشور ابرو گزینه مناسبی است. برای خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون به سایت میکرو تهران مراجعه کنید.

 

دستگاه-میکروپیگمنتیشن نانو-مکسون

 

دستگاه تاتو کارتریج جانسون

این مدل نیز برای افراد مبتدی که می خواهند تازه کار هاشور ابرو را شروع کنند به دلیل لرزش کم مناسب می باشد. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده می باشد، فوق العاده کوچک و خوش دست می باشد.

دستگاه تاتو کارتریج جانسون به راحتی بدون هیچ گونه مشکل وزن یا اندازه در دست می باشد. اگر فکر می‌کنید که دستگاه‌های خودکار باید ضخیم باشند، تعجب خواهید کرد که کار کردن با دستگاه خودکاری که واقعاً شبیه یک خودکار واقعی است.

 

دستگاه-تاتو-کارتریج-جانسون

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن چهار چراغ اورجینال

این دستگاه محصول کشور تایوان است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. دستگاه میکروپیگمنتیشن چهار چراغ اورجینال از نوع دستگاه تاتو پیچی بوده و بسیار خوش دست و سبک می باشد. لرزش و صدای کم این دستگاه باعث شده تا برای مبتدی ها و حرفه ای ها گزینه مناسبی باشد.

 

دستگاه-میکروپیگمنتیشن-چهار-چراغ-اورجینال

 

دستگاه تاتو سان شاین

این دستگاه دارای بدنه فلزی و محکم می باشد و قدرت موتور مناسبی نیز دارد، لرزش و صدا کم نیز از ویژگی های خوب این دستگاه برا هاشور ابرو می باشد. دستگاه تاتو سان شاین را می توانید از فروشگاه اینترنتی میکرو تهران تهیه کنید.

 

دستگاه-تاتو-سان-شاین

 

دستگاه تاتو میکروپیگمنتیشن پیچی ورساچ

این دستگاه ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس ایتالیا می باشد . دور موتر این دستگاه به صورت انالوگ بوده و 3500 دور در دقیقه قدرت دارد. این دستگاه نیز بسیار خوش دست و سبک می باشد که کار را برای افراد مبتدی راحت تر می کند. برای اطلاع از قیمت دستگاه تاتو میکروپیگمنتیشن پیچی ورساچ به سایت میکروتهران مراجعه کنید.

 

دستگاه-تاتو-میکروپیگمنتیشن-پیچی-ورساچ

 

دستگاه تاتو کارتریچ T

از ویژگی های خوب این دستگاه برای هاشور ابرو این است که به راحتی به دستگاه ها و تجهیزات تاتو متصل می شود. بدنه سبک و خوش دست آن دقت اجرای هاشور ابرو را راحت تر می کند. برای خرید دستگاه تاتو کارتریچ T با ما تماس بگیرید.

 

دستگاه-تاتو-کارتریچ-T

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن سیلورا بایوتاچ  (PMU)

برخلاف میکروبلیدینگ سنتی، روش‌های دیگر ابرو، مانند هاشور ابرو، به دستگاه میکروپیگمنتیشن سیلورا بایوتاچ   PMU نیاز دارند. بسیاری از آرتیست ها و مشتریان دستگاه PMU دستگاه تاتو آرایشی Microbeau Bellar را ترجیح می دهند زیرا نسبت به روش های سنتی میکروبلیدینگ آسیب کمتری به پوست وارد می کند. زمانی که برای شبیه‌سازی تکنیک‌های میکروبلیدینگ استفاده می‌شود، این ماشین‌ها «ماشین‌های نانو» نامیده می‌شوند.

 

دستگاه-میکروپیگمنتیشن-سیلورا-بایوتاچ- (PMU)

 

راهنمای خرید دستگاه هاشور ابرو

دستگاه‌های تاتو دیجیتال معمولاً قدرت کمتری نسبت به چرخشی دارند، اما همچنین می‌توانند برای کارهایی که به دقت ظریفی مانند تاتو هاشور ابرو و خط چشم نیاز دارند، پایداری بیشتری ارائه دهند. دستگاه‌های دیجیتال تاتو آرایشی دقیق‌تر و هماهنگ‌تر در تنظیم سرعت هستند و می‌توانند دقیقاً تنظیم شوند، در حالی که سرعت دستگاه‌های چرخشی به صورت دستی کنترل می‌شود و فضای بیشتری برای خطا و ناسازگاری دارد.

الزامات ایمنی و بهداشتی

همه دستگاه های تاتو آرایشی یکسان ساخته نمی شوند و برخی برای استفاده در مشتریان واقعی مناسب نیستند. برای اینکه یک دستگاه هاشور ابرو برای استفاده در مشتریان مناسب باشد، باید با کارتریج های سوزنی جهانی سازگار باشد یا سیستمی برای جلوگیری از جریان برگشتی داشته باشد. این مهم است زیرا جوهرها و مایعات بدن را از برگشت به مکانیک ماشین ها متوقف می کند. اگر مایعات بدن بتوانند به دستگاه برگردند، خطر آلودگی متقاطع و عفونت بین مراجعین وجود دارد.

کارتریج در مقابل سوزن و نوک

کارتریج های سوزنی یک سوزن و نوک پلاستیکی همه در یک هستند که برای قفل شدن در دستگاه می پیچند. همه قلم‌های تاتو آرایشی کارتریج سوزنی نمی‌گیرند، و آنهایی که این کارتریج را ندارند، سوزن و نوک جداگانه‌ای می‌گیرند که باید جداگانه خریداری شوند و در صورت نیاز برای استفاده مونتاژ شوند.

بی سیم در مقابل برق مستقیم

متغیر دیگری که باید هنگام انتخاب دستگاه خالکوبی آرایشی در نظر گرفت این است که آیا دستگاه های بی سیم را ترجیح می دهید یا دستگاه های مستقیم به برق (یا DC، جریان مستقیم). هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند و شما باید باتوجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

وزن و ارگونومی

هاشور ابرو و آرایش دائمی برای هر مشتری از یک ساعت تا سه ساعت طول می کشد. و اکثر تاتو آرتیست ها روزی 2-3 مشتری خواهند دید. این مدت زمان زیادی است که با همان ابزاری که در دست دارید کار کنید. درست مانند هر کار فیزیکی تکراری دیگری، خطر یا آسیب فشاری تکراری (RSI) وجود دارد. مهم است که دستگاه هاشور ابرو زیبایی که انتخاب می‌کنید نه تنها ایمن و بهداشتی باشد، بلکه در دست گرفتن و کار کردن با آن نیز دشوار نباشد.

قیمت دستگاه هاشور ابرو

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید قیمت دستگاه هاشور ابرو می باشد. اینکه چه مقدار بوجه برای خرید دستگاه هاشور ابرو دارید باعث می شود انتخاب های شما تغییر کند. شما می توانید بهترین مدل های دستگاه تاتو صورت و بدن با قیمت مناسب را از سایت میکرو تهران تهیه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها