میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

تفاوت رنگ تاتو پایه آب با پایه روغن

رنگ تاتو

تفاوت رنگ تاتو پایه آب با پایه روغن : رنگ های پایه آب را زمانی که به داخل لیوان آب می ریزیم، در لیوان پخش می شود. این درحالیست که رنگ های پایه روغن به محض ریختن در لیوان آب، ته نشین می شوند. رنگ های پایه روغن را زمانی که روی دست می کشیم، حالت چرب دارد؛ در صورتی که رنگ تاتو با پایه آب فورا خشک می شود. رنگ های پایه آب معمولا رقیق هستند و رنگ های پایه روغن بافت غلیظ تری دارند.
تفاوت رنگ تاتو پایه آب با پایه روغن : رنگ های با پایه آب معمولا صاف و یکدست هستند؛ اما رنگ های با پایه روغن پس از مدت زمانی ثابت ماندن، روغن آن ها جمع می شود و برای مصرف باید آن را به خوبی تکان داد. رنگ های پایه آب معمولا کمتر تغییر رنگ می دهند اما رنگ های پایه روغن بیشتر تغییر رنگ می دهند. رنگ های پایه روغن را می توان با گلیسیرین ترکیب کرد؛ در حالی که رنگ های پایه آب برای ترکیب کردن به آب مقطر نیاز دارند. رنگ های پایه آب مختص کار روی بدن هستند و رنگ های پایه روغن برای کار روی صورت کاربرد دارند.
البته مدت زمانی است که رنگ تاتو با پایه ترکیبی آب و روغن به بازار آمده است که برای آرایش دائم لب مورد استفاده قرار می گیرد. از رنگ های پایه روغن می توان برای ابرو نیز استفاده کرد.

منبع تولید رنگ تاتو :

رنگ تاتو سیاه یا آبی از کربن به دست می آید.

رنگ تاتو قرمز از رنگ های گیاهی یا جیوه تولید می شود.

معمولا از آلومینات کبالت برای به دست آوردن رنگ آبی روشن استفاده می کنند.

از اکسید جیوه یا کروم می توان رنگ سبز تولید کرد.

رنگ قهوه ای از اکسید آهن یا گل اخری به دست می آید.

رنگ زرد از سولفید کادمیوم تهیه می شود.

منشاء تمام رنگ های به کار رفته در خالکوبی ها، گیاهی و شیمیایی است. البته مواد شیمیایی بیشتر به کار می رود. تنوع استفاده از رنگ ها برای اتجام تاتو بسیار وسیع بوده و می توان آن را با ترکیب چند رنگ به دست آورد.

برای خرید این محصول کلیک نمایید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها