میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

دستگاه تاتو قدیمی

دستگاه تاتو قدیمی

در صورتی که قصد خرید دستگاه تتو با قیمت مناسب تر را دارید، خرید دستگاه تاتو قدیمی انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود؛ انواع مختلفی از ابزارهای تتو قدیمی در بازار موجود است که با اینکه قیمت مناسبی دارند، کارایی خوبی هم به شما ارائه میدهند.

دستگاه مخصوص تتو مدل های مختلفی دارند برخی از مدل ها با نام دستگاه های تاتو قدیمی شناخته شده هستند که به دو دسته تقسیم می شوند یک دسته از این دستگاه ها با سر پلاک سفید و دسته دیگر با سر پلاک مشکی یا سرمه ای کار می کنند این مدل از دستگاه ها با سوزن های قدیمی سازگار می باشند سوزن های قدیمی برای‌ همه دستگاه های تتو قدیمی مناسب هستند و می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

همانطور که می دانید دستگاه ها انواع مختلفی دارند که نوعی از آن ها به دستگاه های قدیمی معروف هستند، نوعی دیگر از آن ها دستگاه تاتو کارتریج دار هستند. دستگاه های قدیمی سازگار با سوزن های قدیمی هستند. دستگاه های کارتریج دار سازگار با کارتریج هستند. که کارتریج ها در دو مدل کارتریج تی و کارتریج پیچی در بازار موجود می باشند.

دستگاه تاتو قدیمی
دستگاه تاتو قدیمی

شاید شما به دنبال مرکز فروش دستگاه تاتو دست دوم باشید اما توجه کنید که ممکن است دستگاه از حالت استاندارد خود خارج شده باشد و هنگام انجام عملیات تاتو به مشکل بربخورید. به این دلیل اکیداً پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از مراکز معتبر و با ارائه ضمانت سلامت کالا انجام دهید تا علاوه بر برخورداری از قیمت مناسب، با خاطر آسوده از دستگاه تاتو خود استفاده کنید.

در صورت نیاز به مشاوره خرید انواع ابزار و رنگ تاتو می توانید با متخصصین میکرو تهران در تماس باشید.

 

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها