میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

دستگاه تاتو کارتریج جانسون

دستگاه تاتو کارتریج جانسون

دستگاه تاتو کارتریج جانسون یکی از دستگاه های تاتوی پرطرفدار در بین دستگاه های تاتوی صورت است. این دستگاه تاتو برای تاتوی صورت استفاده می شود که اصطلاحا به آن دستگاه میکروپیگمنتیشن نیز گفته می شود. یکی از مواردی که در تهیه دستگاه میکروپیگمنتیشن باید به آن دقت کرد کاشت رنگ دستگاه تاتو است. چرا که مهم ترین عاملی که کار یک پیگمنتر را حرفه ای از آب در می آورد کاشت رنگ خوب است. دستگاه جانسون کاشت رنگ فوق العاده بالایی دارد و حرفه ای بودن شما را تضمین می کند. عامل دیگری که در یک دستگاه باید به آن دقت کرد لرزش پایین و سر و صدای کم دستگاه است. این مورد باعث می شود که هم پیگمنتر و هم مشتری با خیال راحت تا آخر کار تاتو پیش روند و پیگمنتر کار خود را بدون استرس انجام دهد، و مشتری نیز آرامش بیشتری داشته باشد. دستگاه جانسون با داشتن این ویژگی یعنی لرزش پایین و سر و صدای کم بسیار گزینه مناسبی برای تاتوی صورت یا میکروپیگمنتیشن است.

این دستگاه ساخت کشور چین می باشد.

کاربرد دستگاه تاتو کارتریج جانسون

این دستگاه به دلیل خوش دست بودن و لرزش کم بسیار مناسب کارهای ظریف مانند تاتو صورت و ابرو می باشد، از جمله کاربرد این دستگاه:

  • انجام هاشور و سایه ابرو
  • آرایش دائم و میکروپیگمنتیشن لب و چشم
  • تاتو های مینیمال
  • مزووایت تراپی، کرم پودر دائم 
  • میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست

قیمت و خرید دستگاه تاتو کارتریج جانسون

شما می توانید این دستگاه را با کم ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا از فروشگاه میکرو تهران تهیه کنید. برای کسب اطلعا بیشتر از نحوه سفارش و قیمت دقیق دستگاه تاتو کارتریج جانسون با ما تماس بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره درخصوص خرید انواع ابزار و رنگ تاتو می توانید با متخصصین ما در میکرو تهران در تماس باشید.

تنظیمات سرعت دستگاه تاتو کارتریج جانسون چگونه است؟

سرعت این دستگاه به صورت دیجیتال قابل افزایش و کاهش است.

آیا کارتریج جانسون برای تاتو ابرو مناسب است؟

بله، این دستگاه تاتو بسیار خوش دست می باشد و لرزش کمی دارد به همین دلیل برای تاتو و هاشور ابرو و همچنین تاتئ های مینیمال مناسب می باشد.

کاشت رنگ دستگاه تاتو کارتریج جانسون چطور است؟

سوزن این دستگاه کوتاه است و داخل آن به خوبی فرو میرود به و باعث می شود در زمان تاتو سوزن خم نشود. این ویژگی باعث می شود تا کاشت رنگ خوبی داشته باشد.

آیا دستگاه تاتو کارتریج جانسون گارانتی دارد؟>

بله، اگر از فروشگاه اینترنتی میکرو تهران خرید کنید هم گارانتی کالا را دریافت می کنید و هم می توانید از سرتاسر ایران این دستگاه را سفارش دهید.

4.3/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها