میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

دستگاه تاتو گان بدن

دستگاه تاتو گان بدن

دستگاه تاتو گان بدن

دستگاه تاتو گان نوعی دستگاه تاتو است که از الکترومغناطیس برای هدایت سوزن به داخل و خارج پوست برای تزریق جوهر استفاده می کند این مدل کلاسیک بوده و از گذشته تا کنون مورد استفاده ی تاتو کاران قرار گرفته است. آنها معمولاً برای خطوط و سایه زدن استفاده می شوند و به دلیل سرعت بالا و داشتند ثبات شناخته شده اند. این دستگاه ها با دو موتور روتاری و کویل در بازار موجود هستند. جنس بدنه ی دسگاه های گان با یکدیگر متفاوت اس و می توانند آلومینیوم و یا فولاد باشند.

اگر تاتوکار هستید و به دنبال یک مجموعه کامل برای تاتو بدن می گردید، می توانید از طریق فروشگاه میکرو تهران اقدام نمایید. ما در میکرو تهران در تلاشیم تا با هدف جلب رضایت مشتریان، بهترین دستگاه تاتو بدن و ارزنده ترین کالا ها را فراهم نماییم. دستگاه تاتو بدن اصل را با بهترین قیمت از ما بخواهید.  02166401624  09127968827

مشخصات دستگاه تاتو گان

این دستگاه بسیار کم صدا بوده.
قدرت بالایی دارد.
پوست را اذیت نمی کند.
کمترین میزان به پوست را دارد.

دستگاه تاتو کویل: این دستگاه از سیم پیچ های الکتریکی برای ایجاد حرکت سوزن استفاده می کند. آنها قدرتمندتر از دستگاه های تاتو گان روتاری هستند و برای خطوط ضخیم و سایه زدن استفاده می شوند.

دستگاه تاتو گان روتاری: از موتور برای ایجاد حرکت سوزن استفاده می کنند که معمولاً سبک تر و مانورپذیرتر از دستگاه های تاتو گان کویل هستند و برای کارهای دقیق مانند خطوط ظریف و نقطه گذاری بسیار ایده آل هستند.

یکی از قوی ترین دستگاه های تاتو موجود در بازار است . شامل کیف بزرگ و هفت عدد رنگ اینتنز اصل بزرگ و سی دی آموزشی و سوزن تاتو میباشد. و در سه سطح یک و دو و سه از نظر قدرت و کیفیت تقسیم بندی می شود.

دستگاه تاتو گان بدن
دستگاه تاتو گان بدن

4.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها