میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

دستگاه پن 2018

دستگاه تاتو پن

دستگاه پن 2018

امروزه با توجه به درصد بالایی از افراد که از تاتو استفاده می کنند تعدادی دستگاه های تاتو ساخته شده است که هر یک از این دستگاه ها دارای کاربرد و ویژگی منحصر به فرد خود می باشند یکی از جدیدترین و کاربردی ترین دستگاه های تاتو، دستگاه تتو پن می باشد این دستگاه در بین عموم بسیار محبوب می باشد و دلیل این محبوبیت دارا بودن ویژگی هایی همچون سبکی وزن و قیمت مناسب آن می باشد این نوع دستگاه بی صدا می باشد و دارای دوام و استحکام بالایی نیز هست.علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم یکی از مهم ترین دلایلی که بسیاری از افراد از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند این است که این دستگاه را می توان برای ساعت های طولانی استفاده کرد.

انواع دستگاه تاتو پن

موتور ۴۵ دور که معمولاً در مینی پنها استفاده میشود و موتور ۶۵ هزار دور که در پن های قوی و اورجینال استفاده می‌شود مدل های متفاوت دستگاه تاتو پن پن جوجو، پن کربن ،پن آبل ،پن راکت ،پن تیرکس و…. اشاره کرد.

پر فروش ترین دستگاه پن در سال ۲۰۱۸ با قدرت ترزیق رنگ عالی فوق العاده بی صدا و کم لرزش.مخصوص استفاده در تمام تکنیک ها و سبک ها .با ماشین پن راکت 1 میتوانید بهترین تتوها را اجرا کنید.

شاید بتوان دستگاه صورت و بدن یکی از خوش دست ترین و پرقدرت ترین دستگاه های دو کاره تتو بدن و صورت نام برد این دستگاه علاوه بر دوام و ماندگاری بسیار بالا از دقت و قدرت سوزن زنی خوبی نیز برخوردار است این دستگاه در عین قدرت بالا در کار تتو بدن ،ظرافت خاص خود را به عنوان یک دستگاه برای تتو صورت يا ابرو حفظ کرده و با طراحي خاص و ويژه اي که دارد با کمترين مقدار صدا و بدون لرزش اين کار را انجام مي دهد لازم به ذکر است که اين امکان را براي تاتو کارها فراهم ميکند تا رنگ ها را به لايه هاي زيرين سطح پوست منتقل و طرح مورد نظر را ايجاد کند تاتو کار ها مي توانند بيشتر توجه خود را روی طرح تاتو مورد نظر اختصاص دهد زیرا این دستگاه امکان تنظيم سرعت سوزن و همچنين کنترل مقدار جوهر را دارد.

از مزایای دستگاه تتو پن صورت شامل:

1- کم صدا بودن
2- میزان آسیب زدنش به پوست کمتر می باشد
3- بدون در نظر گرفتن سطح مهارت برای استفاده نسبتا آسان است
4- سریع و مداوم برای حرکت سوزن
5- این نوع دستگاههای تتو براحتی قابل تعمیر می باشند
دستگاه هاي تاتو ساده با مدل هاي مختلف وجود دارد که در منزل مورد استفاده قرار مي گيرد.
توصیه ما به شما عزیزان این است که در يک طراحي پيچيده براي تاتو از يک تاتو کار حرفه اي با دستگاه تاتو حرفه اي پن استفاده شود.

در صورت نیاز به مشاوره درخصوص خرید انواع دستگاه و رنگ تتو می توانید با متخصصین میکرو تهران در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها