میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

رنگ قرمز رویال پرمابلند

رنگ قرمز رویال پرما بلند

رنگدانه های ترکیبی رنگ تاتو قرمز رویال پرما بلند

رنگ تاتو قرمز رویال پرما بلند یا رویال رد از طیف کلاسیک Perma Blends است و یک  رنگدانه قرمز/صورتی سرد است که برای اکثر لب ها با رنگ پوست های متفاوت بسیار عالی است.

پس از انتشار این رنگ، ما این ترکیب رنگ تاتو را در اینجا در فروشگاه میکروتهران به مشتریان گرامی خود عرضه کرده‌ایم.

ترکیب رنگ تاتو قرمز رویال پرما بلند برای ارائه رنگدانه ها و محصولات با کیفیت بالا برای درمان ایجاد شد. میکاپ آرتیست های حرفه ای هنگام ایجاد دیدگاه های خود احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنند. Perma Blend با بیش از 30 سال تجربه در تولید و توسعه رنگدانه ها نحوه اجرای هنر هنرمندان حرفه ای PMU را تغییر داده است. این کمپانی همیشه علاقه زیادی به بالا بردن هنر و صنعت میکرو بلیدینگ ابرو و ساخت رژگونه های با کیفیت لب داشته اند .

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو نوعی معماری ابرو است. این یک خال کوبی آرایشی نیمه دائمی است که استتار جزئی یا کامل موهای از دست رفته ابرو را فراهم می کند. این شامل ایجاد بهترین شکل برای صورت است، فرآیندی که از ابزاری شبیه قلم استفاده می‌کند و نوک آن یک تیغه شیبدار با سوزن‌هایی در انتهای آن است. این سوزن سکته های پر وزن را با رنگدانه درجه پزشکی روی لایه اپیدرم پوست کاشت و موها را واقعی، ظریف و طبیعی ایجاد می کند.

رژگونه لب با رنگ تاتو قرمز رویال پرما بلند

رژگونه شدن لب که به عنوان خالکوبی لب نیز شناخته می شود، نوعی روش خالکوبی زیبایی نیمه دائمی است که با رسوب رنگدانه ها روی لب ها با استفاده از سوزن های کوچک به دست می آید. این درمان زیبایی رنگ طبیعی لب را افزایش می دهد و باعث ایجاد توهم پری و وضوح و بهبود فرم لب ها می شود. رژگونه شدن لب پس از بهبودی ظاهری بسیار طبیعی به شما می دهد.

 

رنگ قرمز رویال پرما بلند
رنگ قرمز رویال پرمابلند

 

مزایا و استانداردهای کیفیت برای رنگدانه های ترکیبی رنگ تاتو قرمز رویال پرما بلند:

•پیگمنت های Perma Blend ضد حساسیت هستند و درخشان ترین جوهرهای تاتو با غلظت رنگ بالا باعث بهبود سریع پوست پس از آرایش دائمی می شود.
• رنگدانه های Perma Blend دوستدار محیط زیست هستند زیرا حاوی ناخالصی های فلزات سنگین و آمین های معطر نیستند.
•این رنگدانه ها با ماندگاری خود نیز متمایز می شوند، زیرا با گذشت زمان در سلول های پوست شما محو نمی شوند و تجزیه نمی شوند. آنها تحت تأثیر عوامل خارجی نیستند.
• رنگدانه های Perma Blend تحت آزمایشات کامل قرار گرفته اند و بی خطر هستند. استریل بودن بسته تضمین شده است.
• رنگدانه های Perma Blend با طیف وسیعی از رنگ ها و تنوع رنگی عرضه می شوند. می‌توانید رنگدانه‌ها را از وسیع‌ترین طیف سایه‌ها مانند بازوکا ترکیبی پرما، پرما مخلوط سایه، پرما مخلوط سیاه، پرما مخلوط زردآلو، کهربا ترکیبی پرما و بسیاری دیگر خریداری کنید.
• این رنگدانه ها به راحتی اعمال می شوند و رنگ آنها پس از استفاده، آبدار، روشن و اشباع باقی می ماند.
•علاوه بر محصولات درجه یک و با کیفیت، رنگدانه های Perma Blend کاملاً مقرون به صرفه هستند.

برای اطلاعات بیشتر و سوالات در مورد رنگ تاتو قرمز رویال پرما بلند، همین امروز با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها