میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

انواع ریموور تاتو

انواع ریموور تاتو

 

انواع ریموور تاتو – ریموور های اصل امریکا بهترین ریموور جهان با بالاترین کیفیت و اورجینال

استفاده از ریموور یکی از مهمترین دلایل که شخص تصمیم می گیرد تاتو خود را به علت خستگی از طرح تاتو یا عوض شدن مد، عدم رضایت از طرح تاتو و گاهی خرابکاری، فراهم شدن مشکل استخدام و … پاک کند. در حال حاضر انواع روش ها برای پاک کردن تاتو وجود دارد، روشهایی همچون جراحی، منجمد کردن، لایه برداری عمیق پوست که میتوان گفت این روشها ارزان می باشد، اما به طور کامل تاتو را ریموو نمی کند.
روش دیگر ریموو کردن تاتو، استفاده از لیزر ساده ترین، با عارضه کمتر و گاهی با نتایج بسیار عالی می باشد. که در صورت مؤثر بودن اکثراً جای زخم نیز به جای نمی گذارد .
البته ناگفته نماند که این روش نیز قیمت بالایی دارد و بر روی برخی از تاتو ها تأثیری ندارد و امکان دارد تاتو پاک نشود. ساده ترین و کم هزینه ترین راه، استفاده از ماده های ریموور می باشد که به دو دسته تقسیم میشوند. به طوری که ریموورها خاصیتی اسیدی دارند و شامل دو دسته اسیدی های ضعیف و قوی می باشد. ریموورهای ضعیف اصولاً غلیظ و ژله ای شکل و ریموورهای قوی مایع و آبکی شکل می باشند
روش ریموو

  • مرحله 1: استفاده از بی حسی موضعی .
  • مرحله 2: زدن ریموور از طریق تاتو .
  • مرحله 3: اجازه دهید تا ریموور خشک شده و پوسته یا زخم را شکل دهد.
  • مرحله 4: سرانجام لایه های پوسته ریخته و دوره ریکاوری پوست شروع می شود.

مرحله 1 و 2 معمولا نیم تا 1.5 ساعت طول می کشد (به اندازه قسمت پاک سازی شده بستگی دارد). مرحله 3 معمولا 7 تا 25 روز طول می کشد (به عمق استفاده ریموور بستگی دارد). مرحله 4 معمولا 1-3 ماه طول می کشد . بعد از اینکه پوسته ها ریختند پوست قرمز و در لبه ها متورم می شود. این زخم نیست و درمان خواهد یافت.

انواع ریموور تاتو
انواع ریموور تاتو

انواع ریموور تاتو

1- رجوی اصل آمریکا

ریموور رجوی محصولی از کشور امریکا
این ریموور جز ریموور های بسیار حرفه ای جهت پاک کردن تاتوهای قدیمی ، بدون برجای گذاشتن اسکار میباشد .
نحوه استفاده :
* با سوزن 3p ، به صورت دورانی باید استفاده شود
* مکث در حین و کاور کردن در انتهای کار
* محل ریموور نباید تا ۳ روز چرب شود و شخص حمام برود
* زخم به هیچ عنوان نباید کنده شود
* بعد از افتادن زخم از پماد های ترمیم کننده استفاده شود.

2- ریموور کالرلیفت بیوتاچ

ریموور آمریکا ، پاک کردن تضمینی تاتوهای قدیمی

3- ریموور TR
ریموور RT یکی از انواع ریموور تاتو با ترکیبات طبیعی باعث از بین رفتن رنگ تاتو و در اصل بیرون کشیدن رنگ تاتو از پوست میشود. در این روش خاطرتان باشد که انجام ان به صورت ضربتی باشد و‌ پوست در حین کار فشرده شود.کیفیت این ریموور بسیار بالا می باشد و در طی ۳ دوره یک هفته ای می تواند درصد بسیار بالایی از تاتو را پاک کند. این ریموور با توجه به ترکیبات طبیعی اش هیچ گونه اثرات جانبی ندارد.

4- ریموور دکتر ربی

ریموور تاتو از برند دکتر ریبی، یک محصول کاملا جدید آرایشی می باشد، که از آن برای پاک نمودن تاتو استفاده می کنند یکی از جدیدترین محصولات آرایشی از برند دکتر ریبی ریموور تاتو می باشد، که دارای مواد معدنی و ارگانیک بوده، هیچ گونه ماده اسیدی هم ندارد. این محصول دارای قابلیت کاربرد در زمینه لک برداری، تاتو صورت و بدن و پزشکی آرایشی است. در حال حاضر ریممور دکتر ریبی بهترین محصول در زمینه پاک کرن تاتوهای قدیمی و جدید بوده، که به صورت کاملا ارگانیک تهیه شده و با پوست بدن سازگار است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها