میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

ست گری واش

ست گری واش

یکی از تاتوهایی که این روزها بین جوانان رواج پیدا کرده است، تاتوی سیاه و سفید و یا استفاده از ست گری واش (Grayvash) می باشد. سبک سیاه و سفید یا گری واش بیشتر زیر مجموعه سبک واقع بینانه است با این تفاوت که به جای استفاده از رنگ فقط از رنگ مشکی و خاکستری استفاده میشود.

این نوع از تاتو در ایران بسیار پر طرفدار است و حتی میتوان گفت سبک های دیگر در ایران جزو اقلیت محسوب میشوند.

تاتو ست گری واش ابراز یکی از انواع تاتو می باشد. سبک سیاه و سفید یا گری واش بیشتر زیر مجموعه سبک واقع بینانه است با این تفاوت که به جای استفاده از رنگ فقط از رنگ مشکی و خاکستری استفاده میشود یکی از متدهای تاتو است که برای همه آشنا نیست. حتی بسیاری از تاتوکارها هم با این متد آشنایی ندارند. علت هم مشکل بودن یادگیری و انجام این نوع تاتو است . متد براش شیدینگ احتیاج به یادگیری درست و انجام تمرین زیاد دارد. همچنین به دستگاهی فوق العاده قوی و پرسرعت احتیاج دارد .
این نوع تاتو جلوه ی برجسته ای دارد و تاتو کار را با آنچه تا کنون انجام می داده و روش معمول خودش در مرحله ای جدید قرار می دهد. وقتی این متد را بطور کامل یاد گرفتید و در آن استاد شدید، بقیه تاتوکارها احساس بدشانسی کرده و به شما حسودی خواهند کرد ! این اتفاقی است که تاکنون تجربه اش کرده ام، گاهی هم بعضی از تاتوکارها به نزد شما می آیند و از شما می خواهند به آنها نیز این متد را آموزش دهید.
این نوع از تاتو در ایران بسیار پر طرفدار است و میتوان گفت سبک های دیگر در ایران نسبت به ترکیب ست گری واش جزو اقلیت محسوب میشوند.

در صورت نیاز به مشاوره درخصوص خرید انواع ابزار و رنگ تاتو می توانید با متخصصین میکرو تهران در تماس باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها