میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

سوزن بلید فیبروز

سوزن فیبروز ( تاچ میکروبلیدینگ)

سوزن فیبروز (تاچ میکروبلیدینگ)

میکروبلیدینگ ابرو یک روش محبوب برای بهبود ظاهر ابروها است که می توان از آن برای ایجاد ابروهای پرتر، پرپشت تر یا تغییر شکل ابروها استفاده کرد و همچنین می تواند برای پوشاندن جای زخم یا سایر نواقص ابرو استفاده شود. سوزن‌ بلید فیبروز اصل سوزن‌های مخصوصی هستند که برای انجام میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌شوند. آنها از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و در انواع مختلفی از جمله سوزن‌های U، اسلوپ و گرد موجود هستند که بسیار تیز و نازک اند و به متخصصان اجازه می دهد تا خطوط ظریف و طبیعی ایجاد کنند. سوزن های بلید فیبروز برای قلم میکروبلیدینگ استفاده می شوند که ابزاری دستی است و جهت قرار دادن رنگ در لایه اپیدرم پوست استفاده می شود. قلم میکروبلیدینگ با استفاده از یک سوزن بلید فیبروز که با جوهر آغشته شده است، خطوط ظریف و پرمانندی در پوست ایجاد می کند.

برای خرید انواع سوزن فیبروز و استعلام قیمت سوزن فیبروز با مرکز میکرو تهران تماس بگیرید.  02166401624 – 09127968827

یکی از ابزار موردنیاز برای انجام تاتو، سوزن می باشد سوزن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و یکی از مهم ترین نکاتی که در استفاده از آن ها باید رعایت کرد توجه به بهداشت و پاکیزگی آن ها می باشد زیرا این سوزن با پوست برخورد می کند و اگر آلوده باشد مشکلاتی را برای پوست شما به وجود خواهد آورد بهتر است بدانید که سوزن ها دارای انواع مختلفی هستند که از مهم ترین آن ها سوزن فیبروز می باشد حال قبل از اینکه در رابطه با سوزن فیبروز صحبت کنیم می خواهیم لبه های سوزن های تاتو را مورد بررسی قرار دهیم.

 

سوزن بلید فیبروز

لبه های سوزن تاتو

سوزن های تتو دارای لبه های مختلفی هستند که این لبه ها به شرح زیر می باشد:

1- سوزن تاتو گرد: یکی از انواع سوزن های تاتو، سوزن تاتو گرد می باشد این نوع از سوزن ها از وسط به یک الگو گرد جوش خورده اند که از این نوع سوزن ها برای خط زنی و سایه زنی گرد استفاده می شود.

2- سوزن تاتو مگنوم: این نوع سوزن ها برای پخش و سایه گذاری استفاده می شود.

3- سوزن تاتو فلت: سوزن تاتو فلت یکی دیگر از انواع سوزن ها می باشد همان طور که از نام این سوزن ها پیداست در یک خط و نوارمستقیم جوش داده شده است درحقیقت از این نوع سوزن ها برای کشیدن خط و جزئیات استفاده می شود.

4- سوزن های کارتریج: این نوع سوزن ها خاص می باشد و برای دستگاه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

سوزن بلید فیبروز

سوزن های فیبروز سوزن های ظریفی هستند که از تعدادی سوزن تاتو بسیار ظریف در کنار هم تشکیل شده اند و شبیه تیغ هستند.

دو شکل کلی انواع سوزن فیبروز ابرو عبارتند از :
• سوزن فیبروز مدل یو (U)
• سوزن فیبروز مدل اسلوپ یا مورب یا کج (F)

هر تاتو کاری با توجه به مهارت و سلیقه اش از یک یا هر دو سوزن استفاده می کند.

فیبروز ابرو  (phibrows)یک متد جدید برای انجام هاشور و سایه ابرو است .پایه اصلی متد فیبروز، ایجاد یک هاشور یا سایه ابرو بر پایه هماهنگی ابروها با شکل کلی صورت است به صورتیکه بیشترین هماهنگی و زیبایی را بقیه اجزاء صورت داشته باشد و در عین حال ظاهر هاشورها کاملا شبیه به ابروهایی واقعی باشد.

برای انجام سایه و هاشور ابرو بر اساس متد فیبروز از قلم دستی میکروبیلدینگ استفاده می شود . سوزن های استفاده شده در این قلم یکبار مصرف هستند و بعد از هر بار استفاده تعویض می شوند (البته بعضی از قلم ها کلا یکبار مصرف هستند و بعد از هر بار استفاده تعویض می شوند ) که این امر از نظر بهداشتی بسیار اهمیت دارد

رنگ های مورد استفاده در سایه و هاشور ابرو بر اساس متد فیبروز

رنگ های فیبروز ساخت کشور آلمان هستند این رنگ ها به خاطر ویژگی های زیر یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده برای سایه و هاشور ابرو هستند.

1-مواد استفاده شده در رنگ های فیبروز کاملا گیاهی هستند و بعد از مدتی کاملا جذب پوست می شوند.

2-در ترکیبات رنگهای فیبروز از ترکیبات حساست زایی مانند عنصر نیکل استفاده نشده است که این امر باعث می شود که این رنگ ها حساسیت زا نباشند.( حساست زا بودن عنصر نیکل در بعضی از جواهرات بدلی که باعث قرمزی و خارش می شوند کاملا مشهود است)

3-رنگهای مخصوص سایه و هاشور فیبروز دارای ته رنگ قرمز نمی باشند زیرا در ترکیبات این رنگ های از اکسید آهن استفاده نشده است .(شاید مشکل ته رنگ قرمز را در بعضی افراد که سالها قبل تاتو ابرو کرده اند دیده باشید)

4- ریزش رنگ در رنگ های فیبروز کمتر از رنگ های دیگر است چون در ترکیبات این نوع رنگ از الکل استفاده نشده است.

انواع سوزن تاتو فیبروز

1-پاور ها
2-فلت ها
3-مگنوم ها
پاورها = سوزنهای جمع وگرد که از1 تا 12 هم دارند

فلت ها = شامل شیب دارها وتخت میشود که از1تا17سر دارد

مگنوم ها= سوزن های 2ردیفی میباشد که تا9 دارد

سوزن1سر= مناسب برای هاشور ظریف،خط چشم ظریف،حتی بن مژه
(آيرو لئون)

سوزن 3 سر = مناسب برای خط چشم،خط لب،سایه،

 5 تا 9 پاور = مناسب پرکردن،سایه،خط لب پهن،رژ لب،رژ گونه

 فلت ها = مناسب برای هاشور و سایه بصورت ملایم

 مگنوم ها = مناسب برای پر کردن،سایه

سوزن های U فیبروز دارای سری هایی از جمله ۱۲U، ۱۶U، ۱۸U و ۱۶F و… می باشند که نشان دهنده تعداد پین هایی است که کنار هم قرار گرفته اند. فرق بین این سوزن ها در نوع پوست و محل استفاده از آن ها می باشد، اگر پوست نازک تر باشد باید از سوزن تاتو نازک تر نیز استفاده کرد.

سوالات متداول

کاربرد سوزن بلید فیبروز چیست؟

سوزن بلید فیبروز به همراه قلم میکروبلیدینگ برای ایجاد خطوط ظریف و پرمانند در پوست به کار می رود. از این روش برای موارد زیر می توان استفاده کرد: ایجاد ابروهای پرتر و پرپشت تر تغییر شکل ابروها پوشاندن جای زخم یا سایر نواقص ابرو

انواع سوزن بلید فیبروز کدامند؟

سوزن های بلید فیبروز در انواع مختلفی از جمله: سوزن های یو: برای ایجاد خطوط صاف و هاشور ابرو مناسب هستند. سوزن های اسلوپ: برای ایجاد خطوط منحنی و هاشور ابرو مناسب هستند. سوزن های گرد: برای ایجاد سایه و پر کردن ابرو مناسب هستند.

نکات مهم در مورد استفاده از سوزن بلید فیبروز چیست؟

سوزن های بلید فیبروز یکبار مصرف هستند و باید بعد از هر بار استفاده دور انداخته شوند. قبل از استفاده از سوزن بلید فیبروز، باید آن را با محلول ضدعفونی کننده استریل کرد. استفاده از سوزن بلید فیبروز باید توسط یک تکنسین مجرب و واجد شرایط انجام شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها