میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

سوزن تاتو پن مست

سوزن تاتو پن mast

سوزن  کارتریج تاتو مست Mast

سوزن تاتو پن مست Needle mast سوزن‌های ظریف و بلندی هستند که برای تزریق جوهر به پوست در فرآیند تاتو با دستگاه تاتو پن مست استفاده می‌شوند.دستگاه تاتو پن معمولا راحتر از دستگاه گان و روتاری می باشد آنها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا فلزات استریل دیگر ساخته می‌شوند و در انواع مختلف پیکربندی‌ها برای ایجاد خطوط، سایه‌ها و جزئیات مختلف موجود هستند. سوزن تاتو یکی از مهمترین وسیله ها در تاتو بدن صورت و ابرو می باشد که باید حتما یکبار مصرف و بهداشتی باشد تا سلامت هر فرد که خدمات تتو دریافت می کند تضمین شود. یکی از این سوزن ها در دستگاه های کارتریج پن کاربرد دارد. از ویژگی های سوزن کارتریج پن استاندارد این است که سر سوزن کاملا تیز باشد و کمترین آسیب را به بافت پوست می زند و رنگدانه به خوبی وارد پوست می شود. سوزن های تاتو انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاری مناسب هستند. سوزن کارتریج دستگاه تاتو پن مست که در فروشگاه میکرو تهران با قیمت مناسب عرضه می گردد. جهت  استعلام قیمت سوزن پن مست تاتو و خرید آن با ما تماس بگیرید.  02166401624 – 09127968827

جزئیات سوزن تاتو پن مست

تنها برای دستگاه پن استفاده می شود

در بسته سوزن شامل 20 عدد سوزن می باشد

سوزن تاتو پن مست یکبار مصرف می باشد

بدنه این سوزن شفاف و از جنس پلاستیک می باشد

انواع سوزن پن مست

انواع سوزن تاتو پن

1- سوزن تاتو پن مست پرو Mast Pro

2- سوزن تاتو پن وی سلکت ای زد Vselect Ez

3- سوزن تاتو پن دراگون Dragon

4- سوزن تاتو پن موشیپ Moshape

هر یک از این مارک ها در گریدهای مختلفی سوزن پن تولید کرده اند. برای کارهای بسیار طریف گریدهای پایین همچون 6 و 8 و برای تاتوهای پر و وسیع از گریدهای بالاتر 10 و 12 استفاده می شود.

سوزن تاتو پن مست پرو مدل مگی در فروشگاه موجود است!

 

سوزن تاتو پن مست

انواع سوزن تاتو پن مست

سوزن‌های گرد (RL): این سوزن‌ها برای خط‌کشی و طرح‌های کلی استفاده می‌شوند. آنها در اندازه‌های مختلفی از 1RL تا 18RL (18 سوزن در یک دایره) عرضه می‌شوند که 1RL ظریف‌ترین و 18RL ضخیم‌ترین است.

سوزن‌های تخت (F):  از این سوزن‌ها برای سایه‌زنی و پر کردن استفاده می‌کنند. آنها در اندازه‌های مختلفی از 1F تا 14F موجود هستند.

سوزن‌های مگنوم (RM): ترکیبی از سوزن‌های گرد و تخت هستند. این سوزن‌ها مشابه سوزن‌های RS هستند، اما پیکربندی متراکم‌تری دارند. آنها برای سایه‌زنی و پر کردن استفاده می‌شوند.  اندازه‌های این سوزن ها از 3RM تا 14RM را در بر میگیرد.

سوزن‌های سایه‌زن (RS): همانطور که از نام این دسته پیداست، از این سوزن‌ها برای سایه‌زنی و ایجاد جلوه‌های محو استفاده می‌شوند. آنها در اندازه‌های مختلفی از 3RS تا 18RS تولید می شوند.

سوزن کارتریج تاتو پن مست: این سوزن‌ها یکبار مصرف و از پیش استریل هستند. آنها برای استفاده با دستگاه‌های تاتو  پن مست طراحی شده‌اند.

هنگام انتخاب سوزن تاتو پن مست، مهم است که نوع تاتو، اندازه خط و اثر مورد نظر را در نظر بگیرید. همچنین مهم است که از سوزن های با اندازه مناسب برای کار استفاده کنید. به عنوان مثال، برای خطوط ظریف، از سوزن RL کوچکتر و برای خطوط ضخیم تر از سوزن RL بزرگتر استفاده کنید. برای سایه زنی، از سوزن RS یا M1 استفاده کنید. و برای سایه زنی پررنگ تر، از سوزن RM استفاده کنید.

سوالات متداول

تفاوت سوزن کارتریج و معمولی چیست؟

سوزن کارتریج کیفیت بالاتری نسبت به سوزن های معمولی دارد، هم چنین با توجه به بسته بندی استریل، بهداشتی تر است. درصد خطای کمتری دارد و اکثرا تاتو ارتیست ها برای تاتو صورت از آن استفاده می شود.

پر فروش ترین گرید سوزن تتو پن مست کدام است؟

سوزن پن مست در گرید های و اندازه های متنوع تولید می شود، تاتوکارارن با توجه به نیاز و فیل کاری خود آن ها را تهیه می کنند.

5/5 - (8 امتیاز)

12 پاسخ به “سوزن تاتو پن مست”

    • سلام فاطمه عزیز
      برای اطلاع از موجودی ها و قیمت سوزن تاتو پن دراگون تماس بگیرید. 02166928787

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها