میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

علت رنگ نگرفتن تاتو

علت رنگ نگرفتن تاتو

علت رنگ نگرفتن تاتو : برای آن که ثابت شود تاتو رنگ گرفته یا نه، باید دو الی سه هفته صبر کرد تا رنگ تاتو در پوست تثبیت شود. به دلیل آن که پوست پس از گذشت چند روز خودش را بازسازی می کند، اوایل انجام تاتو این گونه به نظر می رسد که هاشور کم رنگ شده و در بعضی موارد بدون رنگ است.
علت رنگ نگرفتن تاتو : یکی ازمهمترین دلایل رنگ نگرفتن تاتو، استفاده از رنگ نامرغوب است. از آن جایی که کشور ما تحریم بوده و هیچ نمایندگی از برندهای معتبر لوازم آرایش وجود ندارد، هیچ گونه کنترلی روی محصولات نبوده و احتمال استفاده از رنگ تاتو نامرغوب بسیار است.
بعضی از افراد نیز وجود دارند که پوست شان رنگ نمی گیرد. علت رنگ نگرفتن این پوست ها یا به مشکلات داخلی مربوط می شود و یا به مشکلات بیرونی. از جمله مشکلات داخلی می توان به بیماری های قلبی، اختلالات هورمونی، ناراحتی اعصاب، دوران قائدگی و بارداری، مصرف برخی قرص ها و دوران شیردهی اشاره کرد. مشکلات بیرونی مانند جنس پوست، رنگ پوست، رنگ تاتو، آفتاب گرفتن، استخر رفتن زیاد، مصرف برخی کرم ها و محصولات لایه بردار، رنگ تاتو و … هستند.

چه چیزی باعث پخش رنگ در پوست می شود؟

اولین نکته که در هنگام حرکت دادن هندپیس روی پوست به آن باید توجه کنید، زاویه حرکت دست است. اگر دست را در زاویه درست حرکت ندهید با ایجاد فضای بیشتری در پوست امکان پخش رنگ را بیشتر می کنید.
دومین نکته عمق نفوذ سوزن در پوست می باشد. برخی از پیگمنتر ها به اشتباه تصور می کنند که هرچه رنگدانه را در عمق بیشتری از پوست قرار دهند، ماندگاری رنگ میکروپیگمنتیشن بیشتر میشود. درحالی که این تصور کاملاً اشتباه بوده و عمیق کارکردن با وارد کردن رنگدانه در رگ های خونی باعث پخش رنگ در زیر پوست می شود.
جنس رنگی که در دستگاه میکروپیگمنتیشن استفاده می کنید نیز در پخش رنگ مؤثر است. اگر از رنگ هایی که پایه روغنی دارند استفاده کنید، این رنگ ها به راحتی در بافت پوست حرکت می کنند و پخش می شود. اما رنگ های میکروپیگمنتیشنی که بر پایه آب هستند در مقایسه با این رنگ ها پخش رنگ کمتری دارند.

چرب بودن پوست باعث رنگ نگرفتن می شود :

دلایل رنگ نگرفتن در تاتو و هاشور ابرو افرادی که پوست های چربی دارند، به دلیل باز بودن منافذ پوستی و ترشح بیش از حد چربی، رنگ ابروها سریع تر از بین می روند و یا اصلا رنگ نمی گیرد. در صورتی که پوست های معمولی به خاطر رطوبت کافی زودتر رنگ میگیرند. و افرادی که دارای پوست های خشک هستند می توانند از رنگ های تیره برای رنگ کردن ابروهای خود استفاده کنند.

مصرف داروهای هورمونی :

مصرف داروهایی که به صورت زیر شرح داده ایم بر روی رنگ گرفتن تاتو و هاشور ابرو موثر هستند:

  • داروهای ضد بارداری
  • داروهای تاثیرگذار بر روی سیستم ایمنی بدن
  • داروهای اعصاب
  • داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شود
  • بیماری دیابت

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها