میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

رنگ تاتو ابرو | قیمت

قیمت رنگ تاتو ابرو
رنگ تاتو ابرو به اندازه شکل ابرو مهم است، ولی نه بیشتر. چشم ها و ابروها یکی از اولین ویژگی های صورت است که برای دیگران ظاهر می شود. بنابراین هر تغییری در رنگ ابروها می تواند چهره را کاملا متفاوت جلوه دهد. معمولاً هنگام تاتو کردن ابرو، رنگ طبیعی ابرو بهترین انتخاب است. اما گاهی به خصوص با موهای رنگ شده، تغییر صحیح رنگ ابرو می تواند معجزه کند. هنگامی که شکل ابروهای خود را با تاتوهای زیبایی مانند میکروبلیدینگ ابرو یا میکروپیگمنتیشن ابرو تغییر می دهید، رنگ نیز تا حدودی تغییر می کند. دقیقاً به همین دلیل است که انتخاب رنگ مناسب برای تاتو ابرو یک موضوع ظریف است. در پست زیر اطلاعات جامعی در مورد نحوه انتخاب رنگ تاتو ابرو جمع آوری کرده ایم. بنابراین اگر می خواهید در مورد انتخاب رنگ مناسب برای ابروهای خود بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید.

نحوه انتخاب رنگ تاتو ابرو و رنگ تاتو میکروبلیدینگ:

عوامل متعددی در انتخاب رنگ مناسب برای تاتو ابرو شما وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن ها میپردازیم.

روش های انتخاب رنگ تاتو ابرو مناسب

انتخاب رنگ مناسب تاتو ابرو می تواند ابروهای شما را پرتر و با حجم بیشتر نشان دهد. احتمالاً به همین دلیل است که حتی با تاتو ابرو با کیفیت بالا، رنگ نادرست می تواند نتیجه وحشتناکی را به ارمغان بیاورد. برای جلوگیری از چنین موقعیتی، قبل از انتخاب رنگ ابرو که مناسب ظاهر صورت شماست، باید عوامل اساسی را در نظر بگیرید.

مقیاس فیتزپاتریک

پیشنهاد مطالعه: مشخصات رنگ تاتو وردفیمس
قیمت رنگ تاتو ابرو
قیمت رنگ تاتو ابرو
اگر در تصمیم گیری در مورد نوع پوست یا سایه های رنگی که باید استفاده کنید مشکل دارید، ممکن است مقیاس فیتزپاتریک مفید باشد. Fitzpatrick  یک مقیاس علمی بین المللی است که انواع پوست را بر اساس رنگ پوست، مو و چشم طبقه بندی می کند. در دهه 70، هدف اولیه از طراحی این سیستم، جداسازی انواع پوست بر اساس تراکم رنگدانه ها بود. از سوی دیگر، این طبقه بندی می تواند تعیین کند که کدام نوع پوست در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست است یا کدام یک از آنها شانس بیشتری برای آفتاب سوختگی دارند. اگرچه این مقیاس نمی تواند به شما بگوید که کدام رنگ تاتو ابرو انتخاب درستی است، اما هنوز هم می توانید با مطالعه آن، چیزهای زیادی به دست آورید.

انواع پوست بر اساس مقیاس فیتزپاتریک

مقیاس فیتزپاتریک انواع پوست را از 1 تا 6 طبقه بندی می کند که از روشن ترین تا تیره ترین رنگ پوست موجود است. بنابراین مشخص می شود که هر چه پوست روشن تری داشته باشید، بیشتر در معرض آسیب نور خورشید قرار خواهید داشت و این خطر برای افرادی که تراکم رنگدانه های پوستی بیشتری دارند، به حداقل می رسد. برای انتخاب رنگ تاتو ابرو مناسب، می توانید توصیف طبیعی خود را با مقیاس مطابقت دهید و نوع پوست خود را پیدا کنید. سپس تحقیقات خود را در مورد اینکه کدام آرایش و سایه رنگ برای شما مناسب است، شروع کنید.

ته رنگ پوست

آنچه در آینه می بینید رنگ پوست شما است که با آن می توانید نوع پوست خود را طبقه بندی کنید. اما ته رنگ پوست شما نیز وجود دارد که باید مراقب آن باشید. دانستن نوع ته رنگ پوست می تواند به شما در انتخاب سبک و پالت رنگ مناسب آرایش، لباس ها و فونداسیون های نیمه دائمی مانند کرم بی بی و کرم سی سی کمک کند. سه ته رنگ پوست وجود دارد. دانستن اینکه چه رنگ پوستی دارید، به انتخاب رنگ مناسب برای تاتوی ابرو کمک می کند:

ته رنگ سرد

صرف نظر از نوع پوست و رنگ پوست، افرادی که رنگ صورتی، قرمز یا حتی آبی در قاعده پوست خود دارند، ته رنگ سردی دارند.

ته رنگ گرم

افرادی که دارای رنگ های طلایی، زیتونی یا زرد در پوست خود هستند، ته رنگ پوست گرمی دارند. بررسی کنید که آیا رگ های قابل مشاهده در داخل مچ دست شما سبز هستند یا خیر. این کار به تعیین ته رنگ پوست شما کمک می کند.

رنگ پوست خنثی

اگر هر دو نشانه ته رنگ سرد و گرم را در پوست خود می بینید، احتمالاً ته رنگ پوستی خنثی دارید. افرادی که ته رنگ خنثی دارند، هر دو سایه صورتی و زرد را در پوست خود دارند. آنها همچنین می توانند هنگام برنزه شدن زیر نور خورشید بسوزند. در مورد انتخاب رنگ مناسب برای تاتو، باید بدانید که رنگ های سرد ابرو برای افرادی که ته رنگ صورتی دارند مناسب تر است. اما رنگ های گرم روی رنگ های زیتونی یا زرد بهتر به نظر می رسند. و اگر ته رنگ پوست ترکیبی از این دو باشد، هر دو رنگ سرد و گرم انتخاب های خوبی هستند. رنگ تاتو ابرو بر اساس انواع ته رنگ پوست بر انتخاب شما در رنگ تاتو ابرو تأثیر می گذارد.

رنگ و نوع موی طبیعی و تاثیر آن در رنگ تاتو ابرو

قیمت رنگ تاتو ابرو
قیمت رنگ تاتو ابرو
پیشنهاد مطالعه: رنگ تاتو میکروپیگمنتیشن به غیر از رنگ پوست و ته رنگ، موها نیز نقش مهمی در انتخاب رنگ مناسب تاتو دارند. شکل مو، طول یا نوع به هیچ وجه بر رنگی که برای ابروهای خود انتخاب می کنید تأثیر نمی گذارد. اما رنگ مو متفاوت است. برای موهای بلوند، رنگ های روشن پیشنهاد کارشناسان است. اکثر مردم بر این باورند که تضاد بین ابروها و موهای بلوند می تواند بهترین جفت را ایجاد کند، اما نتیجه انتخاب عاقلانه ای برای همه نیست. در حالی که رنگ های قهوه ای روشن یا طلایی می توانند به هر موی بلوندی ظاهر طبیعی زیبایی ببخشند. همین امر در مورد رنگ موی قهوه ای، قرمز یا نارنجی نیز صدق می کند. تطبیق رنگ تاتو ابرو با رنگ موی مشابه نمی تواند نتیجه مد روز داشته باشد. در عوض، سایه های ابروی سرد یا قهوه ای روشن را انتخاب کنید. آنها ظاهری گرم به شما می دهند و تضاد زیبایی با موهای شما ایجاد می کنند. اگر رنگ موی قهوه ای با سایه های مختلف دارید، دو تا از تیره ترین سایه های خود را انتخاب کنید و رنگ ابروی خود را از بین آنها انتخاب کنید. رنگ موهای قهوه ای حتی می تواند با رنگ ابروهای تیره تر مطابقت داشته باشد. ابروهای تیره می توانند ظاهری تیز با ویژگی های برجسته به شما بدهند، اما قوانینی برای انتخاب آنها وجود دارد، پس مراقب باشید. درست مانند موهای بلوند، افرادی که رنگ موی قهوه ای تیره و مشکی دارند نباید رنگی شبیه به رنگ مو انتخاب کنند. اگر موهای شما خیلی تیره یا مشکی است، به سراغ همان رنگ تاتوی ابروهای تیره نروید. در عوض، سایه روشن‌تری مانند قهوه‌ای متوسط، قهوه‌ای شکلاتی یا خاکستری انتخاب کنید.

نوع ابرو طبیعی

با تمام عواملی که در بالا ذکر شد، باید شکل طبیعی ابرو خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر ابروهای شما پر و پرپشت هستند، انتخاب عاقلانه این است که به سراغ رنگ های تیره تر بروید. همین امر در مورد افرادی که خواهان ابروهای پرپشت با میکروبلیدینگ یا نانو ابرو هستند نیز صدق می کند. از طرف دیگر، اگر ابروهای روشن و نازکی دارید و می خواهید در درمان خود آن را حفظ کنید، رنگ های روشن به شدت پیشنهاد می شود. قبل از انجام تاتو ابرو، یک جلسه مشاوره با یک متخصص داشته باشید که چه ابرویی می خواهید و چه فرمی برای شما مناسب است. پس از تصمیم گیری در مورد طرح کلی، می توانید در مورد اینکه کدام رنگ بیشتر به شما می آید صحبت کنید.
قیمت رنگ تاتو ابرو
قیمت رنگ تاتو ابرو

بنابراین کدام روش برای شما مناسب است؟

حتما بخوانید: میکروبلیدینگ ابرو متخصص و پزشک در کلینیک می توانند بر اساس تجربه خود شما را راهنمایی کنند. به علاوه، با توجه به تمام آنچه که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، راه‌های متعددی برای کمک به شما در انتخاب رنگ مناسب وجود دارد. برای انتخاب رنگ تاتو ابرو با یک متخصص مشورت کنید قبل از انتخاب رنگ تاتو ابرو با یک متخصص مشورت کنید.

پیش از انتخاب رنگ تاتو ابرو این نکات را نیز در نظر بگیرید:

رنگ‌های تیره‌تر ابروها نسبت به سایه‌های روشن‌تر بیشتر می‌مانند. متخصصان و هنرمندان حرفه ای آرایش دائمی تمایل به استفاده از رنگ طبیعی ابرو شما دارند. رنگ میکروبلیدینگ یا تاتو می تواند با گذشت زمان کمرنگ شود. رنگدانه ها به دلیل برخی شرایط به ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر می کنند. به همین دلیل است که پس از چند ماه به جلسات لمسی نیاز خواهید داشت. پس از اتمام جلسه، ابروهای شما تیره تر از آنچه می خواستید به نظر می رسند. اما رنگ مناسب بعد از چند روز ظاهر می شود. از رنگ ابروهای دیگران تقلید نکنید. به عبارت دیگر، اگر رنگی برای کسی خوب به نظر می رسد، به این معنی نیست که برای همه انتخاب مناسبی است. کلمات اخر انتخاب رنگ مناسب برای تاتو ابرو می تواند مشکل باشد، اما به خاطر آن به خود استرس ندهید. در آرایش نیمه دائمی همیشه جا برای تنظیم وجود دارد. قبل از حضور در جلسه تاتو ابرو تحقیق کاملی انجام دهید و کلینیک را عاقلانه انتخاب کنید. مقیاس فیتزپاتریک، رنگ پوست، شکل ابرو، نوع پوست و رنگ مو می تواند به شما در انتخاب رنگ تاتو ابرو کمک کند، اما اگر هنرمند به اندازه کافی متخصص نباشد، اهمیتی نخواهد داشت.
3.5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها