میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

همه چیز درباره رنگ تاتو

رنگ تاتو یا تتو

بهترین مارک رنگ تاتو بدن

تاتو این روزها به یک جریان زیبایی تبدیل شده است و افراد نمادهایی را در روی پوست خود حک می کنند از این رو انتخاب رنگ تاتو برای تاتوکاران با اهمیت است تا ماندگاری و جلوه ای زیبا داشته باشند. فروشگاه میکرو تهران بعنوان واردکننده و نمایندگی فروش رنگ تاتو اورجینال بهترین مارک رنگ تاتو بدن را معرفی میکنند:

  • رنگ تاتو پرمابلند
  • رنگ تاتو وردفیمس
  • رنگ تاتو فیبروز
  • رنگ تاتو کی پی KP

این رنگها جزو رنگهای با کیفیت بازار می باشد از جمله رنگ تاتو مشکی که بسیاری تاتو مشکی را به رنگی ترجیح می دهند به شرطی که رنگ تاتو اصل خریداری نمایید.بعضی از افراد نیز علاقه مند به تاتو دائم نیستند از این رو رنگ تاتو گیاهی می تواند گزینه ای مناسبی باشد.

شما می توانید رنگ تاتو اصل و اورجینال و قیمت رنگ تاتو مشکی را از فروشگاه تخصصی تاتو میکروتهران سفارش دهید برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید:09127968827

انواع رنگ تاتو صورت و بدن

رنگ تاتو بر پایه آب

رنگ تتو بر پایه آب توانایی بیشتری برای نفوذ بر پوست دارد و ماندگاری و دوام جوهر تاتو بر پوست هم بیشتر خواهد بود.

برای تولید رنگ تاتو بر پایه آب از خود آب یا از حلال های قابل حل در  آب و رنگ استفاده می شوند که به جوهر تتو بر پایه آب نیز شناخته می شوند

رنگ های تاتو معروف بر پایه آب شامل : رنگ تاتو ورد فیمس ، رنگ تاتو پرمابلند، رنگ تاتو کی پی ، داینامیک ، وگنر ، اینتنز و دیگر کمپانی ها اشاره کرد.

یکی از مولفه های تشخیص رنگ تاتو بر پایه آب این است که یک قطره آن در ظرف آب پخش شده و به انتها اگر برود به این معناست که رنگ بر پایه آب می باشد.

 

رنگ تاتو بر پایه روغن

رنگ تاتو برپایه روغن مناسب ترین گزینه برای پوست های خشک هستند. زیرا در مواد ترکیبی آنها گلیسیرین و حلال های روغنی استفاده می شود و مناسب پوست های چرب نیست چون باعث پخش جوهر می گردد.

رنگ های تتو بر پایه روغن مناسب میکروپیگمنتیشن ابرو بوده و برای تاتو لب ، چشم و بدن کارایی مناسبی ندارند. رنگ تاتو بیوتاچ بر پایه روغن می باشد.

برای تست جوهر تتو بر پایه روغن کافی است که مانند روش قبل در آب یک قطره بریزید اگر پخش نشد و حالت چرب در سطح آب باقی ماند بر پایه روغن می باشد.

 

رنگ تاتو بر اساس  تناژ سرد و گرم

در رنگ شناسی سه رنگ اصلی داریم که رنگ آبی سرد ، رنگ قرمز گرم و رنگ زرد خنثی بوده است

که از ترکیب این رنگها با یکدیگر دو به دو رنگ های فرعی ایجاد می شوند بنفش ، نارنجی و سبز

تاتو در سال‌های اخیر توانسته است به جایگاه ویژه‌ای در صنعت آرایش دست پیدا کند. این مسئله از علاقمندی قشر جوان به تاتو کاملا پیدا است، تاتو را می‌توان به دو بخش تاتوی صورت و بدن تقسیم کرد که رنگ تاتو در هریک از این بخش‌ها از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار است. در این مقاله به تمام نکات مرتبط با رنگ تتو خواهیم پرداخت.

در حالت کلی به محلولی که حاوی رنگ و حامل به اندازه مساوی است رنگ تاتو گفته می شود. رنگ‌های تاتو عموما حالت مایعی دارند و برای انتقال رنگ در موضع دلخواه به کار برده می شوند. در زمان انتقال این رنگ‌ها با دستگاه روی پوست طی فرآیندهای شیمیایی که ایجاد می شود رنگ در سطح مربوطه توسعه پیدا می کند. بسیاری را تاتو را همان خالکوبی با روش مدرن می دانند با این حال توسعه و پیشرفت صنایع در این زمینه باعث شده است که این هنر رنگ و روی جدیدی داشته و علاقمندان بسیاری نیز در سراسر دنیا داشته باشد.

معمولا رنگ‌های تاتو به صورت دائمی تهیه می شوند و حذف کردن آن از روی موضع کار هزینه بری است. جوهرهای اصلی رنگ‌های تاتو از  اکسیدآهن، نمک های فلزی، پلاستیک، مواد آلی و معدنی و یا گیاهی تولید می شوند. در طول سیر تحول رنگ تتو از شیوه های سنتی تا مدرن از مواد شیمیایی و طبیعی بسیاری برای تهیه آنها استفاده شده است.

همانطور که گفتیم رنگ تاتو به دو صورت محلول و پودری در بازار موجود است. رنگ‌های محلول رنگ‌هایی هستند که شامل رنگدانه و حامل‌ها می شوند اما رنگ‌های پودری رنگ‌های خام هستند که در زمان انجام تاتو توسط تاتو آرتیست با حامل مخلوط می شوند.

هیچ فرقی نمی کند که تاتو را با دستگاه کارتریج انجام دهید و یا از لیزر برای تاتو استفاده کنید در هر دو صورت شما به رنگ‌های آماده تاتو احتیاج دارید.

برای تتوی صورت نیاز است که از رنگ‌های مخصوص که شامل سه نوع رنگ میکروبلیدینگ و رنگ میکروپیگمنتیشن و رنگ لب می شود، این رنگ‌ها به صورت گرم و سرد در بازار وجود دارد. این تاتوکار است که مشخص می کند از چه نوع رنگی برای چه طیف پوستی استفاده شود. توناژهای مختلف رنگ‌های پوست از رنگ‌های گرم یا سرد استفاده می کنند. به طور مثال برای پوست های سبزه از رنگ‌های گرم و برای پوست های روشن از رنگ‌های گرم استفاده می شود. از این رنگ‌ها برای دکوپاژ و هاشور نیز استفاده می شود.

برای این که بتوانید رنگ مناسبی را برای تتوی بدن انتخاب کنید باید آشنایی خوبی با پوست بدن داشته باشید. در واقع شناخت پوست ها در انتخاب رنگ درست نقش بسیار مهمی دارد و یک مبحث بسیار مهم و مورد توجه در یادگیری حرفه تاتو است. در هر صورت شناخت کامل پوست است که به تاتو آرتیست اجازه می دهد تا رنگ مناسب برای پوست را استفاده کند.

 

قیمت رنگ تاتو

قیمت رنگ تتو بستگی به برندی که انتخاب می کنید، نوع رنگ و پیگمنت آن دارد. بسیاری از رنگ‌های ارزان قیمت نیز در بازار وجود دارند که ممکن است از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با برندهای مرغوب رنگ تاتو نداشته باشند. اما باید توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست و نمی‌توان سلامت و بهداشت مشتریان را در گرو انتخاب رنگ‌های ارزان‌تر گذاشت.از این رو می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر همچون میکرو تهران که نماینده واردات رنگ تاتو اصل می باشد مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. بریا اطلاع از قیمت رنگ تاتو اورجینال 2024 – 1403 با این شماره تماس بگیرید: 09127968827

منظور از حامل در رنگ تتو چیست؟

حامل‌ها در واقع حلال رنگ هستند. رنگ تتو برای این که بتواند مورد استفاده قرار گیرد نیاز است که به صورت مایع درآید. رنگ‌های اصلی به صورت پودری ارائه می شوند بنابراین برای این که رنگ از روی سوزن داخل پوست شود نیاز است که با حامل یا همان حلال ترکیب شود. حامل ممکن است از مواد مختلفی مثل  متانول، گلیسیرین، آب مقطر، ایزوپروپیل الکل، الکل اتیلیک، پروپیلن گلیکول و … تولید شده باشد. حامل‌ها مواد بی ضرری هستند و اگر به صورت صحیح و اصولی استفاده شوند از عفونت در محل تاتو جلوگیری می کنند.

رنگ تتو معمولا رنگدانه است، تفاوت رنگ معمولی و رنگدانه در آن است که رنگ‌ها با پوست واکنش می دهند اما رنگدانه ها تنها توسط نیروی بین ملکولی و فیزیکی در میان بافت قرار می گیرند و با پوست واکنش نمی دهند. در تولید رنگدانه ها ممکن است هر کارخانه تولیدی رنگ تتو از یک مواد خاص در تولید رنگدانه ها استفاده کند که این مسئله می‌تواند در حساسیت زا یا آسیب رسان بودن این مواد تأثیرگذار باشد.

 

 ترکیب انواع رنگ تاتو

همه انواعرنگ خالکوبی شامل جوهر نیستند. در برخی از رنگ‌ها شاهد ترکیبی از پیگمنت ها در یک محلول به صورت سوسپانسیون هستیم که معمولا این رنگدانه گیاهی بوده و در ترکیب با نمک های فلزی، معدنی و آلی صنعتی و همچنین رنگدانه های پلاستیکی تولید می شوند که باعث واکنش های آلرژیک و همچنین واکنش های فتو توکسیک خواهند شد. اگرچه شاید این مسئله برای همه کاربران اتفاق نیوفتد اما به هرحال باید به این مسئله توجه داشت که امکان چنین رخدادی در درصدی از کاربران تتو اتفاق می افتد. چنین رنگ‌هایی با قرار گرفتن در معرض آفتاب و اشعه ماوراء بنفش، باعث بروز زخم یا عفونت می شوند که به ویژه وجود رنگدانه های پلاستیکی، بروز این زخم و حساسیت را تشدید خواهد کرد.

علت رنگ نگرفتن تتو

برای این که مطمئن شوید رنگی که برای تاتو استفاده کرده اید به خوبی جذب پوست شده است یا خیر باید دو تا سه هفته صبر کرد تا رنگ تاتو در پوست تثبیت شود.

رنگ‌های نامرغوب از عمده ترین دلایل رنگ نگرفتن تاتو هستند، متأسفانه بسیاری از تاتو آرتیست ها در تهیه رنگ اصول حرفه ای را زیر پا می گذارند و از رنگ‌های نامرغوب و ارزان استفاده می کنند که ممکن است عوارض بسیاری برای کاربران به همراه داشته باشد.

البته باید توجه داشت که همه مشکل متوجه رنگ‌ها نیست بلکه بعضی از افراد نیز وجود دارند که پوست شان رنگ نمی گیرد. علت رنگ نگرفتن این پوست ها یا به مشکلات داخلی مربوط می شود به طور مثال مشکلات داخلی مثل  بیماری های قلبی، اختلالات هورمونی، ناراحتی اعصاب، دوران پریودی و بارداری، مصرف برخی قرص ها و دوران شیردهی ممکن است در رنگدهی رنگ‌ها در تاتو تاثیرگذار باشند. همچنین مشکلات بیرونی مانند جنس پوست، رنگ پوست، رنگ تاتو، آفتاب گرفتن، استخر رفتن زیاد، مصرف برخی کرم ها و محصولات لایه بردار و… نیز از جمله عواملی است که در کم رنگ شدن یا رنگ نگرفتن تاتو باید به آنها توجه کرد.

رنگ تاتو پرمابلند

رنگ تتو پرمابلند یکی از مشهورترین رنگ های تتو است که در انواع مختلف طیف رنگی برای استفاده به عنوان رنگ تاتوی صورت یا بدن در بازار موجود است. از ویژگی های این رنگ می‌توان به پیگمنت بسیار بالای آن اشاره کرد و این که رنگ‌های درخشانی دارد که حتی با گذشت زمان نیز درخشندگی این رنگ‌ها از میان نمی‌رود. این رنگ‌ها ماندگاری بالایی دارند و رنگ خود را حتی بعد از مدت زمان طولانی از دست نمی دهند. از این رنگ برای تاتو ابرو، چشم و لب ،هم برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار میگیرد. این رنگ پایه آب است و غلظت مناسبی دارد.

بهترین های هاشور، تتو و میکروبلید را از میکروتهران بخواهید

بهترین، مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای موجود در تولید رنگ تتوی بدن و صورت را می‌توانید با قیمت های مناسب در میکروتهران خریداری کنید. کیفیت اصالت محصول و ماندگاری آن از جمله مواردی است که در محصولات این سایت تضمین شده است.

4.1/5 - (53 امتیاز)

6 پاسخ به “همه چیز درباره رنگ تاتو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها