میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

دستگاه پن راکت مینی 5 ابل

پن راکت 5 ابل 2021

پن راکت 5 ابل 2021 یکی از قویترین و با کیفیت ترین پن های دنیا میباشد. کاشت رنگ عالی با وزن 164 کیلوگرم و با قابلیت تنظیم سوزن ( استورک دار) جزء پرفروش ترین پن های بازار است. با توجه به این که مشابه این محصول و با عنوان درجه یک به فروش میرسد، هنگام خرید دقت نمایید. این محصول در رنگ های مشکی، قرمز و طوسی به به بزار عرضه میگردد.

پن راکت 5 ابل 2021

تاتو بدن خط و سایه است. هر یک از این مدل های تاتو کاربردها و اشکال خاص خود را دارد. تاتو یک طرح مطلوب بر روی پوست انسان است و از آنجا که نقش ماندگاری دارد ، استفاده از بهترین تجهیزات تاتو و رنگهای اصلی برای انجام آن بسیار مهم است تا به طراحی زیبا و بی نقص برسید. دستگاه تاتو نوعی تفنگ خالکوبی است که برای این منظور استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد.

ویژگی پن راکت 5 ابل 2021

کنترل دقیق: دستگاه تاتو Penta ، چرخش کاملا دور برای حداکثر دقت و کنترل طراحی شده است. اندازه: 6.7 4. 4.7 2.0 2.0 اینچ. این دستگاه ارگونومیک ، با تقلید از چسبندگی و احساس یک قلم واقعی ، می تواند تاتو ها را راحت تر و دقیق تر از ماشین های سنتی کند.

عملکرد پایدار و ایمن: پن راکت 5 ابل از موتورهای کوچک استفاده می کند ، در منحنی فرکانس عملکرد صاف است ، بدون نوسان ضربه ، منحنی پاسخ می تواند همگرایی سریع داشته باشد.
موتور قدرتمند: با قدرت و پایدار ، می تواند اندازه ولتاژ را با توجه به نیاز و با کنترل شدت و فرکانس تنظیم کند.

پن راکت 5 ابل 2021

استفاده با دوام: برای اطمینان از دوام بیشتر ، جدیدترین دیسک ده شیار خارج از مرکز در این محصول انتخاب شده است. به همین دلیل ، از این محصول می توان برای انواع تاتو های سنگین استفاده کرد که گاهی چندین ساعت به طول می انجامد.

وزن کم برای کارکرد آسان: پن راکت 5 ابل 2021 بسیار سبک با سختی بالا مناسب پوشش و سایه زنی است ، کنترل ، ورودی و دریافت آن آسان است. این دستگاه خال کوبی عملکرد روان و بدون هیچ گونه لرزش دارد. می توانید از این قلم برای انجام تاتو ، آرایش دائمی ابرو ، خط لب ، خط چشم استفاده کنید

دستگاه پن راکت 5 ابل 2021

قلم تاتو مانند مداد است ، حمل آسان و قیمت مناسب از ویژگی های اصلی قلم است. می توانید آن را به راحتی در دست بگیرید و به دلیل وزن سبک این نوع قلم ، ساعت ها بدون خستگی با آن کار کنید.همانطور که از نامش پیداست. قدرت این دستگاه بسیار زیاد است و نگهداری آن آسان است.

پن راکت 5 ابل 2021

دستگاه پن راکت 5 ابل 2021 مناسب برای تاتو بدن و هم تاتو صورت میباشد که جزء جدیدترین دستگاه ها در زمینه ی تاتو محسوب میشود. بدنه ی آن را آلومینیوم با کیفیت تشکیل داده است که ضد حساسیت بوده و همین امر سبب وزن سبک و بهبود عملکرد آن نیز میگردد.

پن راکت 5 ابل 2021 با قدرت و وزن سبکی که دارد جایگاه ویژه ای در بین تاتوکاران پیداکرده است. هنگام استفاده از این دستگاه به صورت طولانی مدت به هیچ عنوان احساس خستگی نمیکنید. از ویژگی بارز در پن راکت 5 ابل  موتور قوی 8 ولت با قدرت پایدار را میتوان اشاره کرد.

در صورت نیاز به مشاوره درخصوص خرید انواع ابزار و رنگ تاتو می توانید با متخصصین میکرو تهران در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها