میکروتهران، میکروتهران عــرضه کننده انواع دستگاه تاتو، سوزن، رنگ تاتو وردفیمس، پرمابلند و…

بهترین رنگ های تتو موجود در بازار

بهترین رنگ تتو

امروزه استفاده از تاتو در میان علاقمندان به این هنر بسیار رواج داشته است. یکی از مهمترین ارکان انجام تاتو، انتخاب رنگ تتو است. در گذشته‌های نه چندان دور طرح‌های ساده‌ای روی قسمت های مختلف بدن انجام می‌گرفت اما امروزه استفاده از تنوع رنگی در انجام تاتو بسیار مورد توجه است و همچنین در تتوی صورت نیز شاهد استفاده از ترکیبات رنگی جدیدی هستیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین رنگ های تتو موجود در بازار و ویژگی‌های آنها بپردازیم.

انواع رنگ تتو

از نظر ماندگاری رنگ تاتو به دو بخش  عمده تاتوهای موقت و تاتوهای دائمی تقسیم می‌شود. البته باید بدانید که هیچ مصداقی برای موقت یا دائم بودن رنگ تتو وجود ندارد و این تزریق رنگ به لایه‌های مختلف است که سطح ماندگاری کار را مشخص می‌کند.

رنگ تاتوی بدن و صورت

استفاده از رنگ تتو با توجه به ناحیه ای که قرار است تاتو در آنجا انجام شود صورت می گیرد. رنگ‌هایی که برای تاتو در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرند اغلب رنگ‌هایی بر پایه آب هستند و رنگ‌هایی که در تاتوی صورت  استفاده می شوند مثل تاتوی ابرو، خط چشم و لب، رنگ‌هایی بر پایه روغن هستند. گاهی اوقات نیز از رنگ‌های پایه آب در تاتوهای صورت انجام می شود.

بهترین رنگ تتو
بهترین رنگ تتو

انتخاب بهترین رنگ تتو

رنگ تتو باید بر اساس ناحیه انجام تتو انتخاب شود. همانطور که گفتیم رنگ‌های پایه آب و یا پایه روغنی دارای خواصی هستند که مشخص می کند رنگ در کدام قسمت از بدن بازدهی بیشتری دارد. به طور مثال رنگ‌های پایه آب معمولاً کمتر تغییر رنگ را دارا هستند در حالی رنگ‌های پایه روغن تغییرات بیشتری را به مرور زمان نشان می‌دهند. همچنین در زمان استفاده رنگ‌های پایه روغن با گلیسیرین رقیق می شوند اما رنگ‌های پایه آب را با آب مقطر رقیق می‌کنند.

برای انتخاب رنگ‌های مناسب بهتر است که انتخاب رنگ بر اساس پیگمنت پوستی مشتری انجام گیرد. رنگ تاتو محلولی ساخته شده از جوهر رنگ و حامل است. که همانطور که اشاره کردیم حامل ممکن است آب یا گلیسیرین باشد.

انواع توناژ رنگی در رنگ تتو

رنگ‌های مورد استفاده در ترکیب رنگ تاتو عبارتند از:

  • رنگ سیاه یا آبی تیره از کربن
  • قرمز از رنگ‌های گیاهی یا جیوه
  • آبی روشن از آلومینات کبالت
  • سبز از اکسید جیوه یا کروم
  • زرد از سولفید کادمیوم
  • رنگ قهوه ای از اکسید آهن یا گل اخری

منشأ رنگ‌هایی که در ساخت رنگ تاتو به کار  می رود ممکن است گیاهی یا شیمیایی باشد. معمولا از ترکیبات شیمیایی در ساخت رنگ تتو استفاده می‌شود که باعث ایجاد تنوع رنگی در محصولات شده و همچنین می‌توان با ترکیب کردن رنگ‌های مختلف، رنگ‌های جدیدتری را به دست آورد.

بهترین رنگ تتو
بهترین رنگ تتو

انتخاب رنگ تتو بر اساس رنگ پوست

رنگ تتو بر اساس پیگمنت پوستی مشتری ( سبزه تا سفید) دارای دو طیف گرم و سرد است که رنگ‌های گرم دارای توناژ قرمزی آلبالویی بنفش هستند و رنگ سرد نیز دارای توناژ قرمزی نارنجی و دانه اناری است. معمولا از رنگ تاتوهای گرم برای تاتوی صورت و به ویژه ابرو استفاده می‌شود.

معرفی بهترین رنگ تتو

رنگ تاتو در برندهای مختلفی تولید می شود که هریک دارای ویژگی های خاص خود هستند. توجه به نکاتی چون انتخاب برند تجاری مطمئن، استانداردهای به کار رفته در تولید رنگ، مواد اصلی تشکیل دهنده رنگ تتو و … در انتخاب رنگ تتوی خوب تأثیرگذار خواهد بود. در ادامه به معرفی برندهای معروف جهانی رنگ تتو و ویژگی های هریک می پردازیم.

رنگ تاتو ورد فیمس

رنگ های تاتو ورد فیمس قطعاً یکی بهترین رنگ های تتو است و بر پایه آب و با پیگمنت رنگی بالا جزو یکی از بهترین رنگ های تتو دنیا هستند. این رنگ با توجه به اینکه طیف رنگ های تاتو وردفیمس بسیار گسترده و با کیفیت بوده، این رنگ تاتو برای تتوکاران صورت بسیار مناسب بوده و طرفداران زیادی میان تتوکاران و همینطور مشتریان دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

رنگ تاتو وگنر

این رنگ تتو نیز یکی بهترین رنگ های تتو بوده و ساخت کشور امریکا است و از مواد ارگانیک برای ساخت آن استفاده شده است. طیف رنگی گسترده‌ای که این سازنده برای رنگ‌های تاتو در نظر گرفته است کار انتخاب رنگ را برای شما آسان می‌کند. وگنر بیش از 40 رنگ دارد. دارای دوام و ماندگاری بالایی است و قدرت نفوذپذیری بالای آن اجازه می‌دهد که در هر نوع رنگ پوستی به خوبی اثربخشی داشته باشد. رنگ تتوی سیاه وگنر محبوب ترین رنگ در میان انواع رنگ‌های این برند است.

بهترین رنگ تتو
بهترین رنگ تتو

رنگ تتو پرمابلند

این رنگ نیز یکی بهترین رنگ های تتو بوده و ساخت امریکا است و نزدیک 50 سال است که در صنعت تتو مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا بهترین رنگ‌ها برای تتوی بدن را عرضه می کند، حالت سیال خوبی دارد و نفوذپذیری آن نیز تضمینی است. طول عمر مفید رنگ تاتو پرمابلند حدود 2.5 سال است. پوشش دهی خوبی دارد و از جمله رنگ‌های بر پایه آب محسوب می‌شود.

رنگ تتو ایتنز

رنگ تاتو اینتنز نیز یکی بهترین رنگ های تتو است و انتخاب خوبی برای کسانی است پوست های تیره دارند. رنگ بسیار سالمی است و عاری از انواع سموم و مشتقات آمونیاکی است. تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و بیش از 20 سال است که در بازار تتو از این رنگ استفاده می شود. ماندگاری بسیار عالی دارد و ساخت امریکا است. این رنگ تتو دوستدار محیط زیست است و در ساخت آن از محصولات حیوانی استفاده نشده است.

 

سخن پایانی

انتخاب رنگ تتو مهمترین کاری است که باید انجام دهید، بنابراین بهتر است سراغ رنگ‌های با کیفیت و دوام بالاتر بروید تا علاوه بر رضایت مشتریان بتوانید کیفیت کار خود را نیز ارتقاء ببخشید.

در صورت نیاز به مشاوره تخصصی در خصوص انتخاب رنگ تتو مناسب میتوانید با کارشناسان میکرو تهران تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی ها